Volkswagen street up! dostal sportovní podvozek a rychlé pruhy

Pokud někdo hledá skutečné sportovní auto, asi by ho nenapadlo dívat se po Volkswagenu up!. Nicméně automobilka se domnívá, že právě malý městský up! potřebuje sportovní kúru, protože dneska přece všechno musí být sportovní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nic víc než přitvrzený podvozek, pár samolepek a detailů v interiéru nedostanete

Během posledních let byl pojem „sportovní auto“ natolik překroucen, že dneska stačí na naprosto nesportovní základ nasadit snížený přitvrzený (rozuměj méně pohodlný) podvozek, velká kola (v tomto případě šestnáctipalcová) a nalepit pruhy.

Zajímavosti | Škoda | Volkswagen | Hatchbacky | Byznys | Seat

Nad trojicí VW Up!, Škoda Citigo a Seat Mii se stahují mračna

Přesně takovým systémem „úprav“ prošel právě malý up!. Motoru se ale žádné novinky netýkají. Pohon „sportovního“ Volkswagenu up! obstarává stále stejný atmosférický tříválec 1.0 MPI o výkonu 44 nebo 55 kW, případně verze na CNG, která posílá na přední kola přes pětistupňový manuál 50 kW.

Verze VW street up! dostala ještě některé detaily do interiéru, jako třeba nové čalounění sedadel, dekor palubní desky a volantu či jiné výplně dveří. Navíc zájemce získá i lepší audio soustavu a zatmavená boční okna. 

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků