Volkswagen stále mlží ohledně prodeje Golfu v USA

Německá automobilka Volkswagen má zřejmě ve svých řadách mírně schizofrenní osoby. Jeden týden přijde prohlášení o tom, že se nová generace Golfu ve Spojených státech prodávat nebude, jelikož kurt eura a dolaru je natolik špatný, že by automobilka na prodeji za oceánem prodělala, ale již druhý týden přijde dementi této zprávy s tím, že původní nebyla vůbec pravdivá a automobilka Golfy do USA bude dovážet.

Pikantní na tom je, že původní zápornou informaci vydalo samotné vedení v Německu, dementi pak americké zastoupení, které se zřejmě nemůže smířit s tím, že nejprodávanější model by na tento trh nemířil. Passat, Beatle, Phaeton a Jetta situaci za mořem nezachrání.

Uvidíme tedy, co nakonec u našich západních sousedů vymyslí a zda se Rabbit opět dostane za Atlantik.

Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 1999
Stav: 174 397 km
Cena: 40 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 6 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků