Volkswagen Sharan nové generace se představí v Ženevě (první foto)

Současný Volkswagen Sharan má svá nejlepší léta již dávno za sebou. Automobilka své velké MPV sice dlouho odhodlaně resuscitovala, čas se ale zastavit nedá a koncepce vozu z poloviny devadesátých let byla za zenitem již před pár roky.

S přípravou nové generace u VW přesto otáleli, nicméně řada špionážních fotografií z loňska (poslední zde) naznačovala, že nový Sharan je na spadnutí. Včera pak Volkswagen potvrdil, že s přípravami je u konce a novou generaci modelu přiveze již do Ženevy.

A učinil tak docela nezvykle, na svých stránkách bez dalších okolků spustil odpočet času zbývající do jeho ženevské premiéry. Ten běží vedle první fotografie vozu - na té sice Sharan jen cudně odhaluje plachtu ze svých předních partií, i tak si spolu s výše odkazovanými špionážními snímky můžeme udělat celkem dobrý obrázek o tom, jak asi bude Sharan II vypadat.

Pokud byste představení nového Sharanu nemohli dospat, můžete zkusit pravidelně hypnotizovat onen online odpočet. V opačném případě vám postačí pohled na přiložený „screenshot”, nic lepšího na stránkách VW nenajdete...

Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Sharan 2010: kuk
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků