Volkswagen Scirocco GTS přijíždí do Šanghaje s technikou Golfu GTI

Legendární označení GTS pro model Volkswagen Scirocco se vrací. Premiéru zažije na čínském autosalonu v Šanghaji a i když na první pohled vypadá drsně a výhružně, vedle rozšířené výbavy a motoru z Golfu GTI nic jiného nečekejte.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Scirocco GTS poznáte na první pohled podle nového exkluzivního laku, speciálních 18" kol a červených brzdičů. I uvnitř je několik věcí, které ostatní Scirocca mít nebudou, třeba toto provedení sedadel

Volkswagen Scirocco GTS je vlastně vrcholná verze modelové řady s bohatou výbavou včetně nového zábavního systému. Ten se v průběhu léta dostane do nabídky i pro ostatní verze Scirocco, kde ale bude samozřejmě za příplatek.

Testy | Hatchbacky | Volkswagen | Volkswagen Golf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Nové jsou laky a také speciální 18" kola, která dostane výhradně model GTS. Pokud jde o techniku, motor 2.0 TSI z Golfu GTI má pořád hezkých 220 koní a Scirocco GTS s ním zrychlí na stovku za 6,5 sekundy. Maximální rychlost leží na hranici 246 km/h (244 km/h pro DSG). VW se chlubí i spotřebou, Scirocco GTS podle normy NEDC spotřebuje s manuálem 6,1 l/100 km, s automatem 6,4 l/100 km.

Vedle klasické manuální šestistupňové převodovky tedy můžete mít i automat DSG, v tomto případě se šesti rychlostmi a spolehlivějším systémem s mokrými spojkami. Síla motoru je samozřejmě přenášena pouze na přední kola. Zajímavostí je také možnost úplně vypnout systém ESP.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků