Volkswagen Scirocco GT: 210 koní pod kapotou, ale zatím jen pro Británii

Volkswagen plní své sliby a po vrcholné verzi R s výkonem 265 koní přináší na trh i vylepšené dvoulitrové provedení, které se bude moci pochlubit stejným výkonem, jako Golf GTI. Změna to není příliš výrazná, nicméně i 10 koní navíc jistě potěší.

Nyní se tedy Scirocco GT, jak se verze s přeplňovaným dvoulitrem pod kapotou v Británii nazývá, může bez okolků srovnávat s výše zmíněným GTI. Sprint z nuly na stovku totiž zvládne za 6,9 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 240 km/h. Oproti dosud nabízené 200 koňové verzi, si toto vylepšené Scirocco může na své konto připsat i nižší spotřebu, která se snížila o 0,2 l/100 km, tedy nyní si na 100 km kombinovaného provozu vystačí v průměru se 7,3 litry benzínu.

Toto nahrazení jednotek bylo prozatím potvrzeno pouze pro britský trh, nevidíme však jediný důvod, proč by tomu tak brzy nemělo být i u nás.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
VW Scirocco vstoupilo na trhy v druhé polovině loňského roku
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků