Jezdit svizne za 5 litru nebo za 8 , je dost velky rozdil . Audi forever....
to svižný ježdění za pět litrů bych chtěl vidět :-D
No me to teda zily netrha a to jezdim obvykle za 12 kdyz to setrim ....
Spravny pristup :-)
Někdo má a někdo nemá :-)
jinak racionalita neznamena omezovani, ale zefektivneni, tedy posileni pozitiv pri omezeni negativ.
1) racionalita neni nikdy zvracena, zvracena muze byt vzdy jen iracionalita, napriklad ta vase iracionalita, nepodlozena, nezduvodnena, nezduvodnitelna 2) pokud si nemuzete zvyknout na to ze 1+1=2, pak nezijete v realite a patrite do blazince
EURo paleta a to v dnešní dem není zrovna pozitivní zpráva!
19" v základu? DCC jako standard... to se mi nezdá
Je to hnus, ale jestli se to "dá u někoho skousnout", tak je to právě VW. Větší "zvěrstvo" je pro mne Porsche v naftě ( i jako SUV ).
B-]
Kdyby do toho namontovali 2l twin turbo ala 123d, tak nereknu ani popel, ale tohle je psycho ... motor duverne znam a je dobry tak do superba, kde vas toliko nesere jeho projev a vubec charakteristika ... kdyby radeji do siroka dali nejakou slusnou V6 a trvaly pohon vsech kol ... tyhle zmetky nestoji ani newsku.
ikdyby tam namontovali třeba čtyři.Promeně patří nafta do traktoru a do kamen. Je to o preferencích a stylu. Tedy někdo bude unešen z rodiného korábu ..v dechtu s metlou, na hlíně, ve vnitř vepř, klidně ve variantě sněhulák... Promne je zase zážitek benzínnové kupé s 80tých let , vevnitř nepohodlný plast, na plecháščích, bez turba a jizdní vlastnosti rýchlé rakve... hold jak každých ce.Jediný co je taž že žádný řešení ( auto) nebude vyhovovat všem a je vždy lepší.
tak tak... mam TDI 125kW a je to o silene rane nekde u 2tis otacek a pak uz nic moc... od 130nahoru se tomu u 1600kg tezkyho passata na 235kach moc nechce. Rozhodne koncernovy 2.7TDI by byl lepsi volba asi... obzvlaste kdyz BMW je schopne do 3jek dava 3.0d
Jaky TDI 125 mas?? PD nebo CR? PD 125kW byl ve stary OII RS. A ten neznam...CR 125kW je uz v pohode ... jde porovnat s 1,8 118kW. I projev tohoto CR motoru je velice pekny ... plynulej zatah, hluk primerene...
V ORSII je a byl commonrail ;-)
radeji mlc - vis uplny hov.o - od pocatku vyroby o2rs tdi se montovala vyvojove posledni verze vznetoveho ctyrvalce na PD technologii (vcetne piezo vstriku); common rail verze prisla nekdy v polovine roku 2008
tak tak, ve vsech koncernovych autech ktere maji ten TYP motoru byl jeste do lonskeho leta vsude PD... az nekdo od leta nabehl common-rail..ja mam PD...
Audi dava taky V6 naftu do stredni tridy.
jj takze vlastne vw melo vyhodu DSG oproti tiptronicu, na druhou stranu nema V6 tdi
Víš jak to chodí v koncernu, nemůže mít každý všechno. A jinak i Audi ma DSG, ale jako S-Tronic
jj vim , ale az po delsi dobe nez je dsg... btw je to uplne to stejny s jinym nazvem nebo je to audi-special?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.