No ještě budou kluci muset zapracovat na designu u Crafteru. Už minulou verzi sprinera se jim podařilo kvalitně zprasit, ale aktuální verze je nepřekonatelná. "Návrhářovi" evidentne pomahal dědeček, bývalý šéfdesigner z wermachtu za WW2...
Uvidíme jak se to odrazí na reálné nabídce, pokud jde Caddy dolů paušálně o 50tis. a T5 o 100tis., pak se jejich ceny výrazně sbližují a v tom případě VW modelu caddy podřezává větev. Pokud mám vybrat, jestli menší caddy s příšernou stabilitou díky konstrukci zadní nápravy za víceméně stejnou cenu jako větší, a přitom bezproblémový T5, pak není co řešit.
Bezproblémová T5ka? Možná co se jízdních vlastností týče,ale jinak neslýším chválu,...jr
Máme jich ve firmě 16, většinou čtyřválce 63kW, menší část jsou pětiválce 96kW. najezdí okolo 80 tis. km/rok a absolutně žádné problémy s nimi nejsou. Žádné záruční vady, žádné pozáruční vady, jediným problémem je u 63kW s klimatizací malý výkon motoru. nejstarší kus je 63kW z roku 2004, který má na tachometru 335000km a funguje absolutně bez problémů. Původně jsem se bál, že jsou proti T4 složitější a tudíž že budou problémy, nestalo se. S T4 byly menší potíže tak od 300 000km - většinou těsnost servořízení, u T5 je to v pohodě. V Polsku ve výrobním závodě je zřejmě kontrola kvality v naprostém pořádku.
Výměny ŘJ motoru, haprující elektrika (za jízdy přestane fungovat vše od světel až po posilovače), samozapínací stěrače, jednou řidič dojel s blinkry blikajícími na čtyřku. Naposledy před 14ti dny vysypaná převodovka.Ve srovnání s Fordy jsou poruchovější, ale zase Ford víc žere. Ducata/Partneři jsou zase náchylní na kvalitu nafty.
Mimochodem, nechápu proč by měl při domnělé elektroporuše přestat fungovat posilovač. U T4 i T5 je hydraulický bez jakékoli elektrické návaznosti.... Cosi mi to vysvětluje o důvěryhodnosti příspěvku...
se podivej na servis IVeco http://www.tza.cz... !
Nic z toho jsem u 18 ks T4 a u současných 16ks T5 neměl tu čest zažít. Bez ohledu na rok výroby. V našem případě fungují, nezlobí, jezdí. Všechny.
Otázkou ovšem je, odkud se ta vlna informací o nespolehlivosti T4/T5 vzala. Sune se to ke mne ze všech možných a nemožných stran a to i od firem, které jich měly několik.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.