Volkswagen rozdává americkým majitelům TDI „bolestné“ 1000 USD

14 komentářů

Antiautomat
11. listopadu • 18:51

Hotovo, vratit, kazdy z tychto podvedenych zakaznikov ma na to plne pravo.

honza
10. listopadu • 11:57

A co tak trochu jiný pohled - majitelé o emisní závadnosti svých vozů již vědí, přesto jezdí nadále. Jaké odškodnění dostanou ostatní, kteří s postiženými auty nejezdí, nevlastní je a přesto musejí inhalovat jejich emise? Podstatou celé kauzy je přeci ochrana ovzduší.

Martin Motyčka
10. listopadu • 13:14

o ochranu ovzduší nikomu nejde a nikdy nešlo.. Teď to je jen o tom VW podojit o co nejvíce peněz...

defender110
10. listopadu • 14:02

Myslíte o ty peníze, o které podojil VW své zákazníky, slibováním něčeho co není?
Za chybu se musí platit. A neplatí to jen pro VW. B-]

honza
10. listopadu • 17:19

Mít americké smýšlení, zažaloval bych automobilku za to, že dodávala smradlavé vozy, stát za to, že po té, co zjistil takto závažný skutek, dovolil těm autům jezdit dál, a nakonec i zákazníky, kteří o tom taktéž již věděli a nadále jezdili a měli by se o získané odškodnění podělit...

Tom
10. listopadu • 22:37

:-D no nastesti mame jeste zdravy rozum a dokazeme ocenit, ze VW vlastne delal to co si my uzivatele prejeme. Aby nas nebuzeroval nejaky byrokrat z EU za kazdy gram CO2 v nasem soukromem aute a aby nase auto slusne jelo a malo zralo. Myslim, ze si vsichni dokazeme snadno vypocitat, ze na mnozstvi CO2 a NOX jsou tu uplne jini strelci nez osobni automobily...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
čezeťák
11. listopadu • 8:58

naprosto neuvěřitelným zdrojem emisí jsou motory obřích kontejnerových lodí a tankerů - bez jakéhokoliv hlídání emisí chrlí všechen ten bordel 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a bezmála 365 dní v roce. Pokud by reálně šlo o omezování emisí, tak by bylo nejefektivnější začít s velkými motory, jenž běží dlouhou dobu provozu - rozhodně by to dávalo větší smysl, než řešit pantátovu oktávku, se kterou jede jednou za týden na nákup a na dušičky na hřbitov. Pantátova škodověnka musí plnit euro 6, pantátovi se prodraží o 50 klacků, ale provozovatelé velkých motorů nemusí plnit nic.
A ještě bych dodal, že by stát měl víc hlídat vyřezané katalyzátory a čipované motory, protože jet za debilem, co mu to hulí jak z ruské dieselové lokomotivy je mnohem větším problém, než jet za někým, komu motor neplní euro 6, ale jen euro 5.

defender110
11. listopadu • 11:11

...v podstatě máte pravdu, jen jeden háček, pantátových oktávek jsou na světě miliony (desítky milionů), těch tankerů stovky max pár tisíc. A jak se říká: "stokrát nic, umořilo vola".

kabbaidinbhbgd%°;+\ár
11. listopadu • 22:49

...v podstatě máte pravdu, jen jeden háček, oktávek NEjsou na světě miliony a už vůbec ne desítky milionů. ;-)

honza
11. listopadu • 0:18

Úplně s tím nesouhlasím, protože ekologické normy, které nejsou dodržovány, uměle zvedají marže, aniž by firmy za ně dodaly, co dodat mají. Někdo připlatí za vstřikování chcanek, jiný model se prodá za stejnou cenu bez vstřikování chcanek s tím, že zákazník ušetří na aditivu... Tedy podvod na všech.

čezeťák
11. listopadu • 8:41

vždyť i ty "chcanky" to vstřikuje pořádně jen když elektronika indikuje zkoušku ve zkušebně - v normálním provozu to močovinu téměř nedávkuje a emise jsou x krát vyšší než je deklarováno výrobcem. Kdyby to mělo fungovat řádně, tak tam močoviny musíte lít tolik, že se na nějaký smradlavý diesel raději ihned vykašlete.

Maggots
10. listopadu • 10:43

To je asi jako by jste u nas dostali poukázku na 1200, - : DD

KK
10. listopadu • 9:38

Aha...Takze 500 dolarov si VAG prelozi z jedneho vrecka do druheho.a) 500 dolarov je smiesna suma
b) 500 dolarov, ktore mozem minut len u dealera, je urazka podvedeneho zakaznika

čezeťák
11. listopadu • 8:47

a co myslíte - dostane evropský (český) zákazník alespoň těch směšných pár dolarů? Vždyť tady se lže ještě mnohem víc - viz výrobcem deklarovaná a zcela vylhaná spotřeba aut. Nejde jen o emise, jde o soustavné lživé uvádění nereálných hodnot spotřeby aut. A můžete vzít jednu automobilku vedle druhé. Poslední moje auto, co žralo to, co mělo v papírech byla opel astra 1,6 z 92 roku. Od té doby to je mnohem horší a dnes je obvykle skutečná spotřeba cca o 1/4 vyšší než papírová - a to jezdím velice decentně, žádná brzdy plyn. Ona spotřeba a emise jde spolu ruku v ruce - to co nalijete do nádrže vyleze výfukem - proto soustavně lžou u obojího. Nemůžou uvádět nízké emise a reálnou spotřebu.

Doporučujeme

Články odjinud