Volkswagen radí: nehrajte si za jízdy s telefonem

Používání telefonu za volantem se údajně v některých zemí stalo hlavní příčinou dopravních nehod, které mají velmi často vážné následky. Volkswagen se na tento problém rozhodl upozornit a připravil pro návštěvníky jednoho kina v Hongkongu experiment, díky kterému vzniklo přiložené video.

Video | Elektromobily | Volkswagen | Volkswagen Golf

Reklama na e-Golf ukazuje, co vám elektromobil v životě vezme

Nic netušícím divákům byl promítnut záběr z pohledu řidiče. Vzhledem k tom, že filmový řidič jede stále po rovné silnici a nic se neděje, diváci rychle ztratí pozornost a navíc jim začnou zvonit telefony. Reakce je jasná, všichni musí zkontrolovat, cože to přišlo za zprávu a v tu chvíli následuje „překvapení“. Docela drsná upoutávka evidentně zapůsobila...

Podle policejních statistik se připomínka německého koncernu týká také českých řidičů. Nejčastější příčinou nehod za rok 2013 byly situace, kdy se řidič plně nevěnoval řízení vozidla. Za minulý rok evidují statistiky 14 151 takových případů.

Bezpečnost | Video | Crashtesty | Sportovní auta | Hatchbacky | Volkswagen | Volkswagen Golf

Volkswagen Golf GTI má za sebou nárazové testy IIHS. Uspěl?

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků