Volkswagen prý jedná s Fiatem. Je opět ve hře prodej Alfy Romeo?

Ačkoli se Volkswagen nedávno vyjádřil, že s nakupováním automobilek prozatím končí, prý se opět sešli vlastníci VW s majiteli automobilky Fiat. Jako první o tom informoval německý Manager-magazin. Obě strany jakékoli dohady ohledně prodeje Fiatu nebo jeho částí popírají, ale možné je samozřejmě všechno.

Rodina Agnelli, která přes koncern Exor ovládá Fiat a tím pádem napříkald i Chrysler, se prý chce orientovat jen na sportovní vozy Ferrari a masový prodej osobních aut ji už nezajímá. Volkswagen prý zase jeví zájem o aktivity Fiatu v USA, kde se VW nedaří tolik, jak by si představoval.

Retro | Sportovní auta | Fascinace | Sport | Fiat

Fiat Mefistofele (1923): devadesátiny pekelného vládce Sira Eldridge

Dokud nebude k dispozici nějaké oficiální stanovisko, můžeme jenom spekulovat, zda šlo pouze o přátelské setkání nebo dohady ohledně prodeje Fiatu, případně některých jeho částí. Není tajemstvím, že Volkswagen už v minulosti otevřeně projevil zájem o automobilku Alfa Romeo.

Šéf Fiatu ale odmítl značku Alfa Romeo prodat, jenže znáte to. Všechno zboží se dá koupit, jenom záleží na ceně. Hodnota celého Fiatu je prý kolem 10 miliard eur (275 miliard korun), Volkswagen má hodnotu asi 88 miliard eur (2,4 bilionu korun). Zajímavé také je, že v reakci na mediální spekulace vyletěly akcie Fiatu o 5,1 %, zatímco ty Volkswagenu spadly o 2,4 %.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 1.8
Rok výroby: 2002
Stav: 176 845 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků