Volkswagen přiveze do Frankfurtu 53 automobilů a obří LED panel

Nejen automobilka BMW se dostaví do Frankfurtu s elektromobily coby hlavním tématem své expozice. Ani Volkswagen nezůstane v tomto ohledu pozadu. Na svém stánku o rozloze 8839 m2 vystaví 53 automobilů, přičemž převažující téma je „Electrifying“.

Zajímavosti | Elektromobily | Autosalony | Frankfurt 2013 | BMW

BMW na autosalonu ve Frankfurtu: i3, i8, 4 Coupé a „nekonečná“ dráha

Podle tohoto motta má být uzpůsoben design, chybět nebude řada obrazovek nebo panel složený z LED o velikosti 61 m2. Především se zde ale představí modely e-Golf, e-up! a XL1. Další části stánku pak budou zaměřeny na WRC a pohon všech kol 4Motion. Hlavní hvězdou by se měl stát nový Golf R.

Volkswagen | Premiéry | Sportovní auta | Volkswagen Golf

Ostrý Volkswagen Golf R je venku, umí stovku pod pět sekund

Celkově navezl Volkswagen na výstaviště 150 tun oceli a stavba zabrala 24 dnů. O patřičné osvětlení se postará přibližně 2350 světel a bylo potřeba natáhnout 90 km kabelů. Na přípravě se údajně podílelo 18 architektů.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek