Volkswagen připravuje tři nové modely pro čínský trh

Čínský trh stále představuje pro automobilky velký potenciál, takže se nelze divit tomu, že se čím dál častěji objevují zprávy o aktivitách toho kterého výrobce na tamním trhu. Důkazem budiž Volkswagen, který plánuje postupně uvést tři nové modely určené výhradně pro Čínu, kde se také budou vyrábět.

Jako první má dorazit sedan s kódovým označením A-Plus postavený na platformě MQB. Stát by se tak mělo na podzim roku 2014. O něco později přijde další novinka, a sice větší sedan, který se zařadí mezi čínské provedení Passatu a Volkswagen Phaeton. Třetím nováčkem bude kompaktní SUV opět postavené na platformě MQB. Tento model má vyplnit mezeru mezi Tiguanem a Touaregem a kromě Číny se představí také na americkém trhu. 

Klepněte pro větší obrázek
Zdroj: carnewschina.com

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 3 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků