Volkswagen přijímá nové zaměstnance, už jich má 550 000

Plány Volkswagenu jsou velkolepé a nijak se jimi netají. Do roku 2018 hodlá svrhnout z trůnu světové jedničky Toyotu a tomu podřizuje vše. I svoji personální politiku.

Podle Bernda Osterloha, jednoho z čelních představitelů německé automobilky, chce Volkswagen zvýšit do roku 2018 počet svých zaměstnanců o 9 procent – z dnešních 550 000 na 600 000.

„Volkswagen roste, proto pokračuje nepřetržitě v najímání nových zaměstnanců,“ řekl Osterloh v rozhovoru pro německý ekonomický deník Handelsblatt.

Německá automobilka, která loni prodala ve světě 9,1 milionu vozů, sází na Čínu. V této zemi by chtěla během příštích pěti let zdvojnásobit svoji výrobní kapacitu. Prodeji v Asii hodlá kompenzovat slábnoucí odbyt v Evropě.

Nebylo proto divu, že Osterloh v rozhovoru pro Handelsblatt uvedl, že Volkswagen přijme „méně nových zaměstnanců v Evropě a významně více v Číně.“ Už dnes více než polovina zaměstnanců Volkswagenu pracuje v závodech mimo Německo. 
 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 1.8
Rok výroby: 2002
Stav: 176 845 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků