Volkswagen přepočítal náklady aféry Dieselgate. Bude stát 18 miliard eur

Volkswagen upravil odhad toho, kolik ho bude stát celá aféra Dieselgate. Nová data jsou ještě pesimističtější, než napovídaly dřívější odhady 15 miliardy eur (405 miliard korun). Podle nových propočtů, především kvůli vyšším nákladům na řešení skandálu v USA, se Volkswagen dopracoval k částce 18 miliard eur. To je po přepočtu asi 486 miliard korun.

Zajímavosti | Život řidiče | Dieselgate | Palivo | Fiat

Dieselgate IV: Fiat měl také úmyslně obcházet měření emisí dieselů

Volkswagen proto dal stranou dalších 2,2 miliardy eur ze svých příjmů z první poloviny letošního roku, kdy VW vydělal dohromady zhruba 7,5 miliardy eur. Volkswagen uvádí, že se mu podařilo dosáhnout slušných zisků díky rostoucímu trhu v Evropě, optimalizaci nákladů a také se vrátila důvěra fleetových zákazníků.

Zajímavosti | Dieselgate | Palivo | Opel

Dieselgate V: Opel přiznal, že naftová Zafira vypíná řízení emisí

Manažeři VW se nijak netají tím, že jsou z hospodářských výsledků automobilky a koncernu mile překvapeni. V souvislosti s aférou Dieselgate očekávali, že důvěra zákazníků bude výrazně horší. Je tedy dost dobře možné, že řadovým zákazníkům je celý problém tak trochu putna...

Nejnákladnější je řešení aféry Dieselgate v USA, kde to celé vzniklo. Volkswagen ale dosáhl dohody s americkými úřady o mimosoudním vyrovnání ve výši 15,3 miliardy dolarů, tedy asi 367 miliard korun.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků