Volkswagen představuje LogBox a aplikaci pro jízdu na okruhu

Tohle berte klidně jako tip na Ježíška, pokud máte ve svém okolí nějakého okruhového nadšence a zároveň milovníka volkswagenů. (Pravda, průnik množin „okruhoví nadšenci“ a „milovníci volkswagenů“ asi nebude moc velký.)

LogBox je krabička snímající telemetrii. Stojí 299 eur (asi 8300 korun) a ještě si k tomu stáhnete příslušnou aplikaci, aby si snímač telemetrie rozuměl třeba s chytrým telefonem.

Zajímavosti | Technika | Palivo | Volkswagen

Volkswagen ukazuje nový motor 2.0 TDI. Má výkon 272 koní!

Zařízení snímá základní jízdní parametry jako zrychlení z 0 na 100 km/h, časy na kolo, tlak turba nebo přetížení, a zobrazuje je na displeji telefonu. 

LogBox se asi nejvíce hodí do těch nejsportovnějších volkswagenů, což je třeba Golf R, Golf GTI a Golf 1.9 TDI PD v čipu a s komicky položeným opěradlem sedadla řidiče. Jediné, co k jeho zprovoznění potřebujete, je chytrý telefon s Bluetooth a příslušnou aplikací.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků