Volkswagen předal první zákaznický Passat nové generace

22 komentářů

jouda
27. listopadu • 19:49

Borcovi vypadaly všechny vlasy, jak zjistil jaký klíč mu k tomu dávají :D

Max
27. listopadu • 12:48

Přidávám názor, protože asi jsem (pokud jde o ČR) standardní zákazník. Moje novodobá historie je čistě turbodieselevá: Vento (1995, firemní), OI (1997, vlastní), Vectra (1999, firemní pak odkup), Passat, Passat (2010 firemní, odkup), dále to bude firemní Passat (2015). Mám určité výhrady k použitým autům, takže při výběru nového auta do osobního vlastnictví volím z nabídky automobilek. Nejdříve bych otevřel kalkulátor na SUV u prémiovek. Zjistím, že základ je opravdu příliš chudý, dodám automatickou převodovku a pár dalších detailů a jsem na 1.5M. Vrátím se ke standardní střední třídě, a konfiguruju Passat, kde je spektrum možností začíná na 800k včetně obecně uznávané spolehlivé a komfortní DSG převodovky (!).

Zelí
27. listopadu • 21:09

Passat je pro cenové konkurenty těžká váha. Je to třída sama pro sebe. Je to technikou, výbavou prémiovka, stlačená cenově dolů mezi slabší konkurenty.
Naživo jsem ho neviděl, ale na fotkách mě za srdce nechytil.

maedva
26. listopadu • 19:29

Pánové, byl jsem letos v Paříži na autosalonu - jako montér jedné z expozic. Takže jsem viděl i nájezd novinek, aranžování atd několika značek. Docela by jste se divili co tam někteří vyváděli, jeden příklad za vše: Renaul Espace - nešli dovírat dveře, řešení ? Pár ran kladivem... U druhého modelu odpadávaly venkovní okrasné lišty, řešení ? Někde se dala samořezka vrut a jinde oboustranná lepící páska... ATD :-)Takový Volkswagen se podle mě zachoval zcela korektně. Nějaká chyba ve výrobě nastat může i přes množství kontrol. Ruku na srdce - jste si jistí že zrovna vašemu autu se tohle stát nemohlo ? A jestli ano řešil to výrobce nějak, nebo to poslal do světa... ? ;-)

bike
28. listopadu • 9:29

Ano Espace boli nedorobky, ved to vieme vsetci ;) Slo len o to predstavit to auto, na trh sa predsa dostava az na jar. Lepsie zbuchat nejak kladivom vystavne kusy ako zbuchavat zakaznicke passaty pocas behu vyroby :D A to sa mi sucasny passat lubi, aj ked samozrejme nie v tej socialnej vybave co tu je vyfotena ...

Tomas
26. listopadu • 20:17

VW a Škoda zase na těchhle show auta stahují k zemi, aby vypadala lépe a sportovněji. Si nevybereš.

maedva
27. listopadu • 14:50

Ano a samozřejmně všechna auta obuta na velkých ráfcích a nízkoprofilových pneu :-)

peta
26. listopadu • 19:03

ted jsem četl článek o passatu na auto.cz, tam ale do diskuse nelze přispět, - registrace je obzvláště náročná co do osobních udajů....( chcou tam pomalu místo narození.. chacha),,,, jen mám takový postřeh.... v podstatě je tam passat popsán hanlivě - vlastně průměrné řízení, vlastně špatný nejprodávavanější motor 2,0 TDI.. však si počtěte... zajímavé, v titulku je passat nazván králem...to jsou podle mého mínění poměrně zásadní vlastnosti u auta .. v testou za 1 181 000 Kč ( sám bych si za tyto peníze vybral jiné auto.... pokud bych se zrovna nezbláznil... mimochodem kdo si takové auto ..proboha muže koupit... já ne i kdybych bych miliardářem... raději si zajdu do drahé restaurace...).... passat - je opravdu král střední třídy??... už raději no comment ale obdivuhodná mediální masaž.. inu co nedali do vývoje kvalitniho auta raději dávájí na reklamu aby prodali... a lidi tomu fakt nerozumí ani se o to nesnaží a nevyzkouší .. např. MAZDU .. ano jsem Mazďák... ahoj

veto
27. listopadu • 10:04

mazda 6 a kralom strednej triedy? Ty si velky vtipkar ze?
Ako len moze pekny dizajn zatianit zdravy usudok....

peta
27. listopadu • 20:15

¨nejde jen o dizajn ( ikdyž ten mimochodem vyhrál světově uznávanou cenu ...) ale hlavně o jízní vlastnosti a projev auta jako celku, ani nemluvím o technických záležitostech.. motory atp. ... takže spíše ty máš zatemněnou mysl.. a hlavně se moc neorientuješ , ale jestli jsi ochoten vyhodit 1,2 mil. korun za passat tak to je tvá věc...

Zpravodaj
26. listopadu • 16:58

Várka špatně svařených "kastlí" z výroby? Tak ať slouží :)

Edie
26. listopadu • 9:47

To by se u mondea nestalo 😀😀 jinak to co je na fotce - bleee 😀 koukam ze passata jedine v top vybave za cenu novyho C-klasse 😀😀

KL
26. listopadu • 10:22

jen tak mimo, co by se u Mondea nestalo?

Pavboh
26. listopadu • 14:58

Nestalo by se, že by takovou nepříjemnou informaci zveřejnili. Pěkné v tichosti by to u Fordu ututlali a dělali jakoby nic. A možná by ty káry ani neopravovali :-)

mrazik
26. listopadu • 8:57

Jestli za to dal plnou cenikovou cenu, tak je mi ho lito.

Phoenix
26. listopadu • 8:19

a nový majitel může doufat, že to není jeden z těch kusů, u kterého roboti svářeli jak se jim zalíbilo a chtělo, případně to není jeden z těch, které na výstupní kontrole museli skoro celý předělávat :-D

to je jedno
26. listopadu • 10:15

Neboj nejsou to korejci.

Mato
26. listopadu • 17:09

Zial je to naozaj tak, ze VW koncern proste takto momentalne funguje. Setria kde sa da a doplati na to zakaznik...

Jouda
26. listopadu • 21:41

Nekupovat. Jednoduchý.

Gusta
26. listopadu • 12:35

No právě,v Koreji kdyby tam chyběl jediný bod tak jde vedoucí svařovny druhý den na dlažbu. V Německu za tento paskvil poberou statisícové prémie a zákazníkovi se vysmějí do očí jaký je to debil a ještě ho vyfotí pro média.

Gusta
26. listopadu • 8:26

2200 zmetků z toho 700 sešrotovaných,tedy prvních 1500 zákazníků si může být 100% jistých,že kupují vlastně bouračku.

cptObvious
26. listopadu • 8:13

tvl oholene je dost hnusne

Doporučujeme

Články odjinud