Volkswagen pozdržel vývoj otevřeného roadsteru

Nového dvoumístného roadsteru s logem VW na přídi a motorem uprostřed se zřejmě jen tak nedočkáme, automobilka totiž oznámila, že musela pozdržet vývoj tohoto modelu. Novinka se přitom ve své předprodukční podobě měla ukázat již tento měsíc na autosalonu v Los Angeles, ovšem teď je už téměř jisté, že se tak nestane.

Představitelé koncernu argumentovali tím, že novinka ještě není dostatečně připravena a navíc autosalon v Los Angeles jí nepřijde být příliš vhodným a pro premiéru svého konceptu si zřejmě zvolí až lednovou autoshow v Detroitu. Šíří se však ještě spekulace, že tyto důvody jsou pouhou zástěrkou a za zpožděním tohoto projektu stojí finanční nejistota současné doby.

Kromě toho, záhadnou stále zůstává, kam se tento vůz zařadí. Prvotní spekulace mluvily o tom, že vůz bude tzv. vstupný model a bude za „lidovou cenu“ nabízet slušný výkon v kombinaci s nízkou hmotností a neotřelým stylem. Podle některých zdrojů však nový model bude postaven na platformě Audi R8, s kterou bude sdílet i mnoho technických prvků, což do jisté míry vylučuje předešlé tvrzení, že roadster od Volkswagenu bude spíš namířen na masy lidí toužící po sportovním vozítku.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků