Volkswagen Polo sedan ponese staronové jméno Vento

Tvrdí to alespoň magazín Autocar India. Nový model má být určen právě především indickým zákazníkům, kteří se mohou těšit na rozvor náprav prodloužený v porovnání se základním hatchbackem o 50 mm, což prospěje prostoru na zadních sedadlech a zlepší to tržní potenciál vozu. Indickié Vento bude nabízeno se dvěma motory se shodným objemem 1,6 l i výkonem 105 koní (78 kW), jeden však bude spalovat benzín a druhý naftu. Obě jednotky budou kombinovány s pětistupňovou převodovkou s manuálním řazením, později by pro vznětovou variantu měla být nabízena i dvouspojková skříň DSG. Moderních zážehových motorů TSI se však Indové s ohledem na minimalizaci výrobních nákladů nedočkají.

Cílem Volkswagenu je prodat jim ročně 25 000 vozů tohoto typu, první vozy se ke svým majitelům dostanou již letos v červnu. Snímky připravované novinky stále nemáme k dispozici, níže si ale můžete prohlédnout již dříve publikovanou oficiální skicu Volkswagenu, najdete u ní též odkaz na ilustrace našich automobilových špiónů.

Volkswagen byl dříve zvyklý označovat některé své modely jmény větrů. Vento znamená v italštině a portugalštině prostě „vítr“ a vozy s tímto označením v devadesátých letech v Evropě nahradily Jetty. To však ještě vycházely z větší řady Golf.

Tip: Ilustrace VW Polo sedan jsme publikovali zde.

Klepněte pro větší obrázek
VW Polo sedan, nebo nové Vento? Kdo ví...
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků