Volkswagen Polo sedan ponese staronové jméno Vento

Tvrdí to alespoň magazín Autocar India. Nový model má být určen právě především indickým zákazníkům, kteří se mohou těšit na rozvor náprav prodloužený v porovnání se základním hatchbackem o 50 mm, což prospěje prostoru na zadních sedadlech a zlepší to tržní potenciál vozu. Indickié Vento bude nabízeno se dvěma motory se shodným objemem 1,6 l i výkonem 105 koní (78 kW), jeden však bude spalovat benzín a druhý naftu. Obě jednotky budou kombinovány s pětistupňovou převodovkou s manuálním řazením, později by pro vznětovou variantu měla být nabízena i dvouspojková skříň DSG. Moderních zážehových motorů TSI se však Indové s ohledem na minimalizaci výrobních nákladů nedočkají.

Cílem Volkswagenu je prodat jim ročně 25 000 vozů tohoto typu, první vozy se ke svým majitelům dostanou již letos v červnu. Snímky připravované novinky stále nemáme k dispozici, níže si ale můžete prohlédnout již dříve publikovanou oficiální skicu Volkswagenu, najdete u ní též odkaz na ilustrace našich automobilových špiónů.

Volkswagen byl dříve zvyklý označovat některé své modely jmény větrů. Vento znamená v italštině a portugalštině prostě „vítr“ a vozy s tímto označením v devadesátých letech v Evropě nahradily Jetty. To však ještě vycházely z větší řady Golf.

Tip: Ilustrace VW Polo sedan jsme publikovali zde.

Klepněte pro větší obrázek
VW Polo sedan, nebo nové Vento? Kdo ví...
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků