Volkswagen Polo S04: pro oddané fanoušky

Letošní mistrovství Evropy ve fotbalu se rychle přibližuje. Krok s událostmi se snaží držet i automobilky sponzorující jednotlivé týmy.

Jako nejvhodnější kandidát pro fotbalovou limitovanou edici se ukázal model Polo, jehož prodeje mají z dlouhodobého hlediska klesající tendenci. Polo s přívlastkem S04 (podle sponzorovaného klubu FC Schalke 04) je určeno pouze pro domácí trh. V čem se však liší od běžné verze?

Snad největší odlišností je speciální provedení laku karoserie, které je, jak jinak, v barvách zmíněného klubu FC Schalke 04. Další změnou, která jistě potěší každého fanouška, jsou i standardně dodávána 16-ti palcová litá kola. Změny se přitom nevyhnuly ani interiéru, překvapením je sportovní volant a nechybí ani originální štítek S04 Edition. Ten nalezneme i na boční a zadní části vozu.

Série čítá přesně 100 kusů, a jak už bylo zmíněno, všechny jsou určeny pouze pro Německý trh. V souvislosti s mistrovstvími se určitě dočkáme ještě nějakých obdobních limitovaných edic od dalších automobilek.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Volkswagen Polo S04 Edition
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků