Volkswagen Polo s motorem 1,2 TSI startuje na 320 400 Kč

České zastoupení Volkswagenu uvádí do prodeje Polo s nejnovějším provedením motoru TSI. Nová  jednotka 1,2 TSI má - jak už tomu obvykle bývá - vyhovět požadavkům na solidní dynamiku při rozumné spotřebě.

Nové Polo s jednotkou 1,2 TSI a manuální převodovkou bude u nás k dispozici od začátku prosince, zákazníci si jej však mohou objednat již nyní za 320 400 Kč. Počátkem roku 2010 pak bude za 372 600 Kč k mání i Polo 1,2 TSI se sedmirychlostní automatickou převodovkou DSG.

Zážehový čtyřválec 1,2 TSI je novým plodem koncernového vývoje a jeho charakter odpovídá současným trendům zmenšováním zdvihového objemu a snižování papírové spotřeby paliva při zachování vysokého výkonu bez ohledu na zhoršení jeho průběhu. Jednotka 1,2 TSI tak poskytuje největší výkon 77 kW (105 k) a dosahuje udávané kombinované spotřeby 5,5 litru benzinu na 100 km.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Polo 1,2 TSI
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Passat 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 174 216 km
Cena: 60 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek