Volkswagen Polo R WRC: limitovaná edice představena

8 komentářů

Rumprstumpr
9. prosince • 21:39

super malá raketa,držím VW palce v rally a doufám že se s tímhle svezu ;-)
vzhledem k "malému" výkonu benz.dvoulitru se dá předpokládat i mnohem delší životnost motoru než u 1.4 atd.

dedekMMC
9. prosince • 18:09

co tahle si opravit to i ve slově rychlýk:-D:-D

Lukáš  Dittrich
9. prosince • 22:36 • redaktor AutoRevue.cz

Díky

Vana666
9. prosince • 21:30

Nefušuj do řemesla Fantomasovi ;-)

dedekMMC
9. prosince • 15:41

850 táců, to je docela silný kafe za Polo, ať je v tom co chce.

jiri
9. prosince • 13:32

dvoulitr s turbem 220 koní no už je to lepší ale ještě ne dost na obsah motoru. K subaru s výkonem to má ještě daleko.

Šákul Ředkvička (pota)
9. prosince • 22:25

Někde jsem četl, že na 200 koní je konstruovaný ten prcek 1.0 EB.

Vana666
9. prosince • 15:23

Takže jinými slovy Subaru je s downsizingem mnohem dál. Otázka jestli je to dobře.Jinak elektronickou nahrážku samosvoru považuju za solidní konstruktérský paskvil. Akceptovat jde jako nouzová pomůcka pro vyprošťování a nízké rychlosti (EDS) ale při nasazení při velkých rychlostech (XDS) je to nesmyslně ztrátové řešení.

Doporučujeme

Články odjinud