Volkswagen Polo R se představí na autosalonu v Ženevě

Volkswagen chystá pro jarní autosalon v Ženevě zajímavou novinku – Polo R. V rozhovoru pro magazín Autocar to řekl Ulrich Hackenberg, šéf vývoje automobilky VW. Kromě termínu premiéry doplnil také několik informací. Pod kapotou ostrého Pola bude přepracovaný dvoulitr, který používá Golf GTi šesté generace. Na rozdíl od Golfu R si bude muset vystačit pouze s pohonem předních kol, kde ale bude vypomáhat samosvorný diferenciál.

Testy | Sportovní auta | Volkswagen | Volkswagen Golf

Test: Volkswagen Golf R – šest versus čtyři

Výkon motor by se měl pohybovat kolem hranice 220 koní, což bude stačit ke zrychlení z nuly na stovku v čase kolem šesti vteřin. Maximálně se Polo R rozjede na 240 km/h. Hackenberg také přidal informaci o Golfu R sedmé generace. Také s ním se počítá, a to někdy na přelomu let 2013/2014. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků