Volkswagen Polo od..., jak je to se základní cenou?

Vzhledem k nepřesnostem, které se v poslední době vynořily ohledně základní ceny pětidveřového modelu Volkswagen Polo, vracíme se k němu s drobným vysvětlením.

Nové Polo je ve třídveřové verzi na českém trhu nyní k objednání za 244 500 Kč, k dispozici však bude až začátkem roku 2010. Příplatek za pětidveřové Polo, které je v nabídce značky Volkswagen již od července tohoto roku, pak díky časově neomezené akční nabídce činí 15 200 Kč pro Polo Trendline, přičemž v tomto paketu je kromě pěti dveří dále klimatizace Climatic s poloautomatickou regulací a přihrádka spolujezdce s možností chlazení. Za stejný příplatek dostanete u lepší výbavy Comfortline navíc ještě elektrické ovládání oken vzadu. Základní cena nového Pola s pěti dveřmi a klimatizací Climatic je tedy ve skutečnosti 259 700 Kč, což je nejnižší ceníková cena, za kterou si dnes Polo můžete skutečně pořídit.

Všechna nedorozumění tak pramení ze skutečnosti, že u nás Volkswagen uvádí ve svých cenících ceny třídveřového modelu, ačkoli jsou jeho dodávky prozatím v nedohlednu. Samostatná položka příplatku za pět dveří přitom v ceníku figuruje s vysokým příplatkem 27 000 Kč, což celkovou přehlednost tohoto ceníku dále komplikuje.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
VW Polo 3D
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 6 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků