Volkswagen Polo GTI dostal větší motor a manuální převodovku

9 komentářů

JA-NE
18. září • 15:04

a nerozsypu sa mu rozvody po 50tis?

mex
18. září • 16:17

Nevysypou, protoze předepsaný interval vymeny je 25000 km.

JA-NE
19. září • 11:04

:-D REHOT ;-)

TS
18. září • 9:17

Zdá se mi to nebo ten interiér pro Polo GTI je jen okopírovaný z Golfu VI GTI???

Antiautomat
18. září • 8:37

...konecne to niekto pochopil, ze zabavne auto sa bez nejakeho toho objemu a manualu nezaobide, to tam byt musi...inak je to taky isty pocit ako na cinskom kolotoci. Koncern nemusim ale ten trojdverak sa mi celkom paci, aj ked v starom nissane sunny GTi sa budete na 100% bavit este viac (ten pocit bude urcite 'kovovejsi' a menej bakelitovy).
Kazdopadne za mna aj tak +

mex
18. září • 7:32

V ostrých verzich dostava VAG od frantiku pekne na frak, proto tyhle zoufale kroky :-D

Pex
18. září • 17:06

Ale VAG není jen VW a Škoda a už vůbec ne jen B a C segment. B-]

Bohumil
18. září • 8:23

Fak jó? Řýkal fčera Lojza v hospě?

jenda
18. září • 8:33

Ne píšou to ve všech zahraničních testech, že Polo je šlupka.

Doporučujeme

Články odjinud