Volkswagen Polo BlueGT: první jízdní dojmy

13 komentářů

Zelí
17. července • 19:39

Nepleťte tady naftové a benzínové motory dohromady. Naftové mají samozřejmě menší měrnou spotřebu.
Ale toto je benzínový motor. A u něj je s takovým výkonem spotřeba kolem pěti litrů při tomto výkonu skvělá. Když má srovnatelný benzínový motor bez odpojování válců spotřebu šest litrů, tak to znamená, že rozdíl spotřeba je o 20% vyšší a to je sakra velký rozdíl.

Fantomas
17. července • 19:03

To je fantastické. Za úsporu necelý litr si zákazníci jistě velice rádi připlatí, protože se to prostě vyplatí. Kolik milionů kilometrů by člověk musel najet, aby se mu dražší auto nějak vrátilo na symbolické úspoře paliva? :-D
A teď vážně - jaký je důvod kupovat si dražší a mnohem složitější, tedy potenciálně poruchovější auto? Kvůli úspoře paliva to není, ta je opravdu symbolická. Tak jaký?

Antiautomat
18. července • 7:56

kupa noveho auta po zvazeni tych sialenosti, ktore Brusel vymysla a vobec mizernej zivotnosti a mechanickej spolahlivosti tych novych super eko-kar a tunajsich platobnych pomerov prestava byt zaujivava.

jim
17. července • 15:44

Pochopím, když to pojmenují Eco s paketem GT, ale tohle už je vrchol drzosti. Dvojválcový sporťák to je síla!

Antiautomat
17. července • 13:25

'''Volkswagen dále udává, že oproti srovnatelně výkonným soupeřům dokáže být BlueGT až o 50% úspornější'''K tomuto klasickemu marketingovemu VW zvratku: Prosim prislusne oddelenie VW, ktore ostatne podobne nezmysly (ci uz technicky alebo verbalne) produkuje ako na beziacom pase, O ASPON JEDEN KONKRETNY PRIKLAD. Chcem aspon jedno nove auto o takom istom vykone, ktore bude zrat o 50% viac. Jedno jedine (vlastne minimalne dve, nakolko koncern zjavne nevaha pouzivat mnozne cislo). Nejaky napad?Inak budem musiet zacat vazne uvazovat ze som sa prave docital ze moja stara kokta (plus minus rovnaky vykon) zerie 10 litrov priemer. Dofrasa ze som na to este nedosiel....

pavel
17. července • 11:09

Octavia kombi 2.0 TDI 103 kW Ostrava - Viden - Ostrava cca 150 po dalnici, okresky kolem stovky, prumer 5,2. Nevim, co se temi suprvychytavkami porad resi, spotreba kolem peti je roky naprosto obycejna spotreba. Az to bude jezdit za lirt dva tak to bude mit nejaky smysl, jinak je to vyhazovani penez za slozitosti.

kostis
17. července • 9:12

Pěkné to je,to jo. Ale extra výhodu v tom teda nevidim. Spotřeba benzínu je na 1,4 sice nízká,ale né zas o tolik aby se investice vrátila v krátké době. Možná je to pokrok v motorech,ale nedej bože aby se to podělalo. To pak člověk zaplatí za opravu jak kdyby měl mercedes. A nevěřte tomu,že to bude spolehlivé,možná tak po dobu záruky a pak to začne,je tam podle mě hodně zbytečnejch hejblat,který se MŮŽOU podělat.

ObiWanKenobi
17. července • 9:08

Tak ja jazdim so Sciroccom 1.4 twincharger pri rychlosti 100km/h za 5 litrov, takze toto nie su bohvieake hodnoty. Marketingove kraviny zase, by som si take auto v zivote nekupil. Pri osemvlaci to ma zmysel, lebo 4 valce v pohode utiahnu auto, ale trapit 2 valceky...

zadel
17. července • 7:21

Pěkný fotky

jiri
17. července • 5:51

tak bud chci úsporné auto nebo sportovní. Kdo chce úsporné at na tohle zapomene a koupí všemi přecenovaný diesel 1.9 tdi. Kdo chce sportonvějšího charakteru a chce koukat na každou desetinku tak je trotl. Když mám sportovnější auto tak snad nebudu tolik koukat na spotřebu jestli jedu za pět nebo za 12 ne.

Pepe____
17. července • 8:03

Prosim te, kde se jeste da koupit ta 1,9 TDi? :-D

Habi
17. července • 13:07

Ahoj,
1.9TDi už jen jako ojetou. Dnes jsou jen 1.6 a 2.0TDi CR DPF. 1.9TDi nevyhovuje kvůli emisím. Ale škoda ho, byl to nejlepší naftový motor :-)

Nick
16. července • 20:45

Ta modrá metla mu moc sluší! :-D Osobně bych si ho hned koupil! B-]

Doporučujeme

Články odjinud