kdo to má pořád kupovat ? 3-[ Obyčejnej poctivej slušnej člověk na to stejně nemá ze svého skromného poctivého platu, tak ať to všechno zkrachne !!!!! Mám zachovalé jízdní kolo po dědovi, mě krize nehrozí, nějakou skromnou zeleninu a ovoce ještě vypěstuji na své zahrádce a kdyby to nestačilo, dojdu nasbírat do lesa lesní plody...
Jahody mražený?
chcípněte vy nenažraní zhýralí arogantní manažeři v kravatách !!! vy tupé vyholené hlavy, co si hrajete na chytré před obyčejnými poctivými slušnými lidmi !!! 3-[
Heled Jorgu dál si jezdi v Hnůjdaii se šedými plasty a řeči o spolehlivosti si nech na koledu.Stejně ti je nikdo nevěří.Víš lidi kupujou co se jim líbí a co má jistou prestiž.Bohužel Hnůjdai postrádá obojí.Nyní jezdím 4tou generaci Golfa a hádej co bude moje další auto.Dám ti nápovědu..korejská popelnice se sedmi letou zárukou to určitě nebude:-P
Doufam ze nejsi tak prumerne hnusna jako ten stary Golf ;-) Jinak Kimovo Polo / korejce taky nechci. :-D
tyden odstavky? no to je fakt katastrofa.... no holt rostly 25 let tak asi do nekonecna to holt nepude! tydenni az dvoutydenni celozavodka neni spatna
Vcera me ten jejich novej golf nechal stat na dalnici
A co bylo pricinou?
Asi alternator..nebo proste neco s el. ..Ve 120 ti prestnou stirat sterace, svetla, posilovac brzd, servo. Nastesti se nic nestalo. Za dve hodky prijela asistence a nakonec mi dali nahradni auto....
Alternátor? To pochybuju. Spíš bych to viděl na nějakého šotka v řídící jednotce.
I já pochybuji. Spíš bych to viděl na jednapanípovídala.
helemese, placeny diskuter nastoupil:-D
Hmm, bezva, ve 120 blackout ... mel jsi kliku. Nedovedu si predstavit, kdyz to udela nove auto, co to udela za par let ... nejspis se ti ve 150 zamkne volant :-D
Tak sis měl koupit Hyunday, možná bys ani nevyjel:-P
Víš prdlačky. Do nedávna jsem jezdil Sonátou 5 let, naběhal jsem s ní 140 tisíc naprosto bez problémů. Před měsícem jsem jí střelil za 170 tisíc a hned vzal novou. Dneska už korejci uměj, možná by ses divil. Nicméně nevyvracím nikdy nikomu stupidní názory, to nemá význam. Mimochodem, představa, že by mě sonátka nechala někde na silnici je totálně mimo mísu, opravdu to není přiblblej golf. :)
Trochu klidu by neuškodilo:-/ Dle mého názoru je auto mechanické zařízení jako každé jiné, jde jen o míru pravděpodobnosti a souvislosti výrobce s poruchovostí. Dětinské urážky "přiblblej golf" vypovídají maximálně o autorovi, naštěstí nikoli o autě. Přeji mnoho šťastných kilometrů s Sonátou;-) Já bych ji nechtěl ani zadarmo!
A nejsi sám. neprodejné auto. Já bych mu možná i věřil, že s ní mohl za 5 let najezdit 140 tisíc km, to dnes snad kromě renaultu není pro žádné auto fatální dávka. Že by ale prodal 5letou sonátu s 140tkm za 170 tisíc Kč, to bych mu nevěřil ani ve čtyři ráno před vinným sklepem.
Možná to chtělo natankovat ......
Přichází doba kdy můžeme začít spekulovat kolik značek tady zůstane za pět let. O VW Group, Toyotu, PSA, BMW a MB vůbec nemám strach. Saab už zdechnul, Opel je před zdechnutím (škoda ho vůbec nebude) Mini & Smart jsou také na odpis. Korejská rejže se tady bude pár let plácat a potom odtáhnou, neb jejich zákazník – švorcák skončí na dlažbě a patrioti to nikdy kupovat nebudou. Další na řadě je Suziki, Subaru a možná i Mitsu. Fiat krachne celý, neb vydržování a nekonečné dotování Lancie a Alfy mu zláme vaz!
Zustane automobilka, ktere dojde, ze v dobe krize musi vyrabet auta na ktery lidi maji.
Myslíš, že to Ferrari zabalí?
Tyhle diskuse vždycky odhalí odbornost diskutérů.Ekonomické zákony totiž platí a ty říkají: Poptávka po luxusním zboží trvá i v době krize.
Mohl byste nám říct ten ekonomický zákon ? ;-) Znám jen ten kde se říká, že poptávka po luxusním zboží je velmi elastická, takže si rád rozšířím své vědomosti.
Z tohoto pohledu je krize příliš krátkodobou epizodkou než aby pošetilí výrobci sofort přestali dělat auta pro zisk a další rozvoj společnosti, ale pro lemply, kteří čekají na pilulkovné, doktorné, šrotovné a jiné politické sponzoringy.Pokud nějaká automobilka nepřežije, pak to nebude vlivem krize jako rány z čistého nebe ale dlouhodobým neřešením problémů.
krize muze trvat nekolik let a i pak, kdyz uz bude vse v pohode, tak lide jeste dlouho nebuodu utracet jako pred krizi
Při zanedbanosti autoparku Francie, Španělska, Portugalska, Česka, Slovenska, Maďarska, Polska a balkánu je dlouhodobý dopad krize na přeživší automobilky v Evropě minimální. A obava, že tu krize bude pár let není ničím podložená. Ti co ji způsobili budou rychle chtít své prebendy zpět a bude po krizi.
Tak to musel byt orgasums na zaver u toho vykricniku...
:-) Pravda. Skvělej blb, co?
Misto toho aby omezovali vyrobu, at snizi ceny o 30%, pak se auta zacnou prodavat.Tech 30% ceny aut je reklama a PR.
Ty by byli ale blbí ne....:-D
Copak nemůžou zlevnit, rozšířit záruku na 7 let atd.? Vždyť VAG jsou přece nejlepší auta, ne?
Zlevnit můžeš kdykoli. Ale zdražit? Chápeš?
Proč by to proboha dělali, kvůli týdnu odstávky v mimosezóně si začít hrát na korejce?
stupidně napsané-ten tvůj názor
A jak bys to napsal líp, péťo?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.