Volkswagen plánuje up! s technikou XL1

Volkswagen XL1 se dočká sériové výroby a premiéry na autosalonu v Ženevě. Je ale jisté, že dvoumístné extravagantní auto s velmi nízkou spotřebou bude sloužit spíše jako nástroj, jak přitáhnout pozornost, než coby model, který bude zajímavý z hlediska prodejů. Kromě toho se dá očekávat nemalá pořizovací cena. Nicméně pro zájemce, kteří by velmi rádi jezdili s dvouválcovým dieselem a elektromotorem, máme dobrou zprávu. Příští rok by se měl na trhu ukázat model up! osazený technikou právě z XL1.

Zajímavosti | Technika | Palivo | Premiéry | Volkswagen | Hybridy

Volkswagen XL1: sériové provedení se spotřebou 0,9 l/100 km

Jak už asi víte, jde o dvouválec TDI o objemu 800 ccm s elektromotorem disponujícím maximálním výkonem 27 koní. Model up! Hybrid zvládne na čistě elektrický režim jízdy kolem padesáti kilometrů. Objevují se také spekulace o tom, že by se tento model mohl stát nejúspornějším hatchbackem vůbec. Podle předběžných informací má na jeden litr ujet přes sto kilometrů.

Na hybridním Volkswagenu up! se stále ještě pracuje. Do prodeje by se měl dostat během následujících osmnácti měsíců. 

Klepněte pro větší obrázek
Zdroj: Autocar

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků