Volkswagen plánuje up! s technikou XL1

Volkswagen XL1 se dočká sériové výroby a premiéry na autosalonu v Ženevě. Je ale jisté, že dvoumístné extravagantní auto s velmi nízkou spotřebou bude sloužit spíše jako nástroj, jak přitáhnout pozornost, než coby model, který bude zajímavý z hlediska prodejů. Kromě toho se dá očekávat nemalá pořizovací cena. Nicméně pro zájemce, kteří by velmi rádi jezdili s dvouválcovým dieselem a elektromotorem, máme dobrou zprávu. Příští rok by se měl na trhu ukázat model up! osazený technikou právě z XL1.

Zajímavosti | Technika | Volkswagen | Premiéry | Hybridy | Palivo

Volkswagen XL1: sériové provedení se spotřebou 0,9 l/100 km

Jak už asi víte, jde o dvouválec TDI o objemu 800 ccm s elektromotorem disponujícím maximálním výkonem 27 koní. Model up! Hybrid zvládne na čistě elektrický režim jízdy kolem padesáti kilometrů. Objevují se také spekulace o tom, že by se tento model mohl stát nejúspornějším hatchbackem vůbec. Podle předběžných informací má na jeden litr ujet přes sto kilometrů.

Na hybridním Volkswagenu up! se stále ještě pracuje. Do prodeje by se měl dostat během následujících osmnácti měsíců. 

Klepněte pro větší obrázek
Zdroj: Autocar

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků