Volkswagen Phaeton chce být pohodlnější než Mercedes třídy S

Příští generace limuzíny Volkswagen Phaeton má přijít na konci roku 2016 a už teď automobilka VW přispěchala s velmi smělým prohlášením. Věří, že její auto bude nejpohodlnější ve své třídě, tedy i lepší než konkurenční Mercedes-Benz třídy S.

Jak toho chce dosáhnout? V základu dostane Phaeton vzduchový podvozek a dost možná i systém monitorující kvalitu silnice, jako má i Mercedes. Velký Volkswagen má mít i aktivní systém potlačování hluku, který funguje tak, že senzory detekují zdroj nežádoucího zvuku a audio systém proti němu pošle opačnou zvukovou vlnu, která ho vyruší.

Kombi | Volkswagen | Sedany | První svezení | Volkswagen Passat

Nový Passat chce sebrat zákazníky i BMW první jízdní dojmy

Německý Auto Motor und Sport přišel také se zprávou, že chystaný Phaeton bude umět jezdit úplně sám v rychlostech do 60 km/h. Systém umožňující autonomní jízdu bez potřeby držet volant ale zřejmě bude fungovat především v kolonách a pomalu se sunoucím provozu.

Design nového Phaetonu by mohl značně připomínat nový Passat, ale očekávejte mohutnější provedení přídě. Co se techniky týče, je všechno ještě obestřeno tajemstvím, ale asi se dá počítat s motory 3.0 TDI, jednotkou s elektrickým turbem a také s plug-in hybridním pohonem. 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků