Volkswagen Passat TDI Bluemotion jezdí jen za 3,7 litru na 100 km

Tedy, aspoň v laboratoři podle aktuálně platné normy NEDC, takže se pak automobilka Volkswagen může pochlubit emisemi CO95 g/km. Jaké to má výhody? Nízké nebo vůbec žádné daně z provozu vozidla podle toho, v jaké zemi žijete.

Než přijde do prodeje plug-in hybrid GTE, je nový Volkswagen Passat Bluemotion nejúspornější model z řady. Pohání ho naftový čtyřválec 1.6 TDI o výkonu 88 kW (120 k) a točivém momentu 250 Nm. Vůz je standardně vybaven šestistupňovým manuálem a prodává se jak ve verzi sedan, tak i jako kombi Variant.

Testy | Volkswagen | Kombi | Volkswagen Passat

Test VW Passat Variant 2.0 TDI B8: Skvělý, nikoliv však bezchybný  

Kombinovanou spotřebu 3,7 litru nafty na 100 km doplňuje ještě hodnota 4,3 litru na 100 km ve městě a 3,3 litru na 100 km mimo město. Hodnoty spotřeby a emisí jsou shodné pro obě karosářské varianty úsporného Volkswagenu Passat.

Model Bluemotion se odlišuje aerodynamickými úpravami pro snížení odporu vzduchu, optimalizovanými převodovými poměry a aerodynamicky efektivními 16" koly s pneumatikami s nízkým valivým odporem. Volkswagen si nechá v Německu za sedan zaplatit minimálně 29 425 eur, za Variant 30 500 eur.

Testy | Volkswagen | Sedany | Volkswagen Passat

Test Volkswagen Passat 2.0 Bi-TDI B8: Jak jezdí ten nejsilnější?  

Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Passat 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 174 216 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 45 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků