Volkswagen Passat TDI Bluemotion jezdí jen za 3,7 litru na 100 km

Tedy, aspoň v laboratoři podle aktuálně platné normy NEDC, takže se pak automobilka Volkswagen může pochlubit emisemi CO95 g/km. Jaké to má výhody? Nízké nebo vůbec žádné daně z provozu vozidla podle toho, v jaké zemi žijete.

Než přijde do prodeje plug-in hybrid GTE, je nový Volkswagen Passat Bluemotion nejúspornější model z řady. Pohání ho naftový čtyřválec 1.6 TDI o výkonu 88 kW (120 k) a točivém momentu 250 Nm. Vůz je standardně vybaven šestistupňovým manuálem a prodává se jak ve verzi sedan, tak i jako kombi Variant.

Testy | Kombi | Volkswagen | Volkswagen Passat

Test VW Passat Variant 2.0 TDI B8: Skvělý, nikoliv však bezchybný  

Kombinovanou spotřebu 3,7 litru nafty na 100 km doplňuje ještě hodnota 4,3 litru na 100 km ve městě a 3,3 litru na 100 km mimo město. Hodnoty spotřeby a emisí jsou shodné pro obě karosářské varianty úsporného Volkswagenu Passat.

Model Bluemotion se odlišuje aerodynamickými úpravami pro snížení odporu vzduchu, optimalizovanými převodovými poměry a aerodynamicky efektivními 16" koly s pneumatikami s nízkým valivým odporem. Volkswagen si nechá v Německu za sedan zaplatit minimálně 29 425 eur, za Variant 30 500 eur.

Testy | Sedany | Volkswagen | Volkswagen Passat

Test Volkswagen Passat 2.0 Bi-TDI B8: Jak jezdí ten nejsilnější?  

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků