Volkswagen Passat s paketem R-Line není sportovnější

Aspoň tedy ne po stránce techniky, protože vše se točí kolem výbavy. Paket R-Line pro nový Volkswagen Passat je vlastně rozšíření dostupných výbavových linií o výraznější bodykit s jinými nárazníky, spoilery, difuzorem a také s detaily typu zatmavených LED světel.

Volkswagen | Autosalony | Premiéry | Paříž 2014 | Volkswagen Golf

Volkswagen Passat a Golf Alltrack na fotkách z Paříže (aktualizováno)

Když pomineme spoustu znáčků R-line kolem celého auta, dostaneme třeba anatomické sedačky v kombinaci látka/kůže s výraznějším bočním vedením a pro automat páčky pod volant pro manuální řazení.

Pro nový Passat s paketem R-line lze dokoupit i další prvky jako třeba 17", 18" nebo 19" a snížený sportovní podvozek, který ale můžete pořídit i na obyčejného Passata bez R-line paketu. Na našem trhu byla cena paketu R-Line pro nový Passat stanovena na 15 700 korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 134 525 km
Cena: 160 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 52 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků