Volkswagen Passat R-Line: atraktivní paket vstoupil na německý trh

Volkswagen začal na svém domácím trhu nabízet paket R-Line v kombinaci s modelem Passat. Součástí jsou agresivnější nárazníky, prahové nástavce, černý zadní "difuzor", decentní spoiler a především přepracovaný podvozek nižší o 15 milimetrů. Standardem jsou také sedmnáctipalcová litá kola.

Volkswagen | Kombi | První svezení | Volkswagen Passat

Volkswagen Passat Alltrack: první dojmy

V interiéru najdeme sportovní sedačky, kovové pedály a volant známý třeba z aktuálního Volkswagenu Golf R. Passat R-Line si zatím můžete pořídit na německém trhu, a to s cenou od 30 225 euro. V nabídce najdeme také čistě designový paket obsahující pouze doplňky na karoserii. Ten vás vyjde na necelý jeden tisíc euro. Nebude to dlouho trvat, a Passat R-Line se objeví také na českém trhu.  

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

dnes | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků