Volkswagen Passat GTE zvládne přes 220 km/h i spotřebu 2,0 l/100 km

Volkswagen přiveze na autosalon v Paříži hybrid odvozený od nové generace modelu Passat. Novinka nese označení GTE, nabízet se bude jako sedan i kombi, celkový výkon činí 160 kW (218 k) a kombinovaná spotřeba má dosahovat podle tabulek na hodnotu 2,0 l/100 km. Do prodeje se GTE dostane v polovině příštího roku.

Elektromobily | Volkswagen | Hatchbacky | Volkswagen Golf

Také elektrický Volkswagen Golf bude „pomáhat a chránit“

Passat GTE poznáte podle modrých detailů na karoserii nebo podle diod uspořádaných do tvaru písmene C, jak to známe třeba z elektrického VW up! nebo modelu e-Golf. Interiér dostal modré ambientní osvětlení, opět zde najdete modré detaily, samozřejmostí je přepracovaný přístrojový štít a řidič se může těšit také na sportovně tvarovaný volant.

Pod kapotou je benzinová čtrnáctistovka TSI naladěná na 115 kW (156 k). Té pak pomáhá elektromotor s parametry 85 kW (115 k) a 400 Nm. Celkový výkon činí rovných 160 kW (218 k), přičemž v kombinaci se šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou se Passat GTE rozjede z nuly na stovku za méně než osm sekund.

Zajímavosti | Volkswagen | Ceny | Sedany | Volkswagen Passat

Nový Volkswagen Passat zná české ceny. Začíná na 638 900 korun

Maximální rychlost přesáhne podle oficiálních materiálů hranici 220 km/h, spotřeba podle normovaného cyklu nepřekročí dva litry. Vůz používá padesátilitrovou nádrž, což by mu mělo umožnit dojezd 1000 km. Bavíme se tedy o spotřebě 5 l/100 km.

Passat GTE je plug-in hybrid, takže můžete využít dobíjení akumulátorů z běžné zásuvky, což zabere přesně čtyři hodiny a patnáct minut. V čistě elektrickém režimu můžete ujet až 50 km, maximální rychlost, kterou elektromotor zvládne, je 130 km/h. Kromě režimu E-Mode je k dispozici také režim Hybrid, Battery Charge a dynamický GTE. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků