Volkswagen Passat GTE přináší na české silnice mobilitu budoucnosti

  • Bestseller s inovativním hybridním pohonem
  • Sportovní výkony i extrémně nízká spotřeba paliva
  • Passat GTE lze objednávat za ceny již od 1 149 900 Kč

Praha, 15. února 2016 – Volkswagen zahájil předprodej nového modelu Passat GTE na českém trhu. Bestseller v segmentu manažerských vozů přichází s inovativním hybridním pohonem s možností externího nabíjení (plug-in hybrid) a zákazníci jej mohou objednávat v karosářských variantách Limuzína i Variant za ceny od 1 149 900 Kč včetně DPH.

Passat GTE je po Golfu GTE dalším sériově vyráběným modelem značky Volkswagen s hybridním pohonem a možností externího dobíjení. Nová varianta oblíbeného manažerského i rodinného vozu umožňuje jízdu s nulovými emisemi na krátké vzdálenosti i neomezené cestování na dlouhé vzdálenosti při zachování nejvyšší úrovně komfortu a bezpečnosti.

Základem hybridního pohonného ústrojí nového modelu Passat GTE je zážehový motor 1.4 TSI o výkonu 115 kW (156 k), který je kombinován s elektromotorem o výkonu 85 kW (115 k), speciální samočinnou šestistupňovou převodovkou DSG a lithium-iontovým akumulátorem. Nejvyšší celkový výkon hybridní soustavy TSI Plug-In-Hybrid dosahuje 160 kW (218 k) a maximální točivý moment 400 N.m. To umožňuje jízdu nejvyšší rychlostí 225 km/h a neméně pozoruhodné zrychlení
z 0 na 100 km/h za 7,4 sekundy (Limuzína), resp. 7,6 sekundy (Variant).

Kombinovaná spotřeba paliva dosahuje pouhých 1,6 až 1,7 l/100 km, čemuž odpovídají hodnoty emisí CO2 37 až 39 g/km. V režimu čistě elektrického pohonu se kombinovaná spotřeba elektrické energie jednotlivých variant pohybuje od 12,2 do 12,9 kWh/100 km, což umožňuje ujetí přibližně 50 km na jedno nabití akumulátoru, které při úplném vybití trvá cca 2,5 hodiny s nástěnnou nabíječkou (3,6 kW), resp. 4 hodiny a 15 minut při dobíjení z běžné elektrické sítě (2,3 kW). Celkový dojezd na základě normované spotřeby se pohybuje v rozmezí od 1050 do 1114 km.

Volkswagen Passat GTE je na českém trhu nabízen ve dvou karosářských variantách Limuzína a Variant. Jejich vstupní cena 1 149 900 Kč (Limuzína), resp. 1 169 900 Kč (Variant), zahrnuje velmi bohatou sériovou výbavu, v níž nechybí např. asistenční systém Front Assist s funkcí nouzového brzdění City, adaptivní tempomat ACC (do 160 km/h), třízónová automatická klimatizace Climatronic, audiosystém Composition Media a bezklíčový přístupový systém Keyless Access.

Cestující jsou v případě nehody chráněni soustavou airbagů, včetně kolenního airbagu pro řidiče, a k jejich pohodlí při každodenním cestování přispívá mimo jiné atraktivní čalounění sedadel kombinací Alcantary a kůže, multifunkční volant s pádly pro manuální řazení, vyhřívání předních sedadel a paket Ambiente. Přední a zadní světlomety LED jsou vybaveny funkcemi Coming Home a Leaving Home, zatímco parkování usnadňuje zadní kamera. Zákazníci mají při konfiguraci svého vozu Passat GTE samozřejmě na výběr také široký sortiment prvků výbavy na přání i originálního příslušenství.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků