Volkswagen Passat CC 2011: drobné modifikace pro nový rok

Stávající verze „čtyřdveřového kupé“ Volkswagen Passat CC projde v modelovém roce 2011 několika modifikacemi. Na první pohled toho mnoho nepoznáme, ale novinky najdeme pod kapotami.

Nejdůležitější novinkou se stává zavedení vylepšeného zážehového čtyřválce 2,0 TSI s výkonem 210 koní (154 kW) a točivým momentem až 280 Nm. V kombinaci s šestistupňovou, přímo řazenou převodovkou dosáhne tento Passat CC nejvyšší rychlosti 240 km/h, „automat“ DSG dosáhne 238 km/h, kombinovaná spotřeba paliva má dosahovat 7,3, resp. 7,8 l/100 km.

Stávající dvoulitr TDI již v nabídce nenajdete, neboť na jeho místo nastoupí nová generace 2,0 TD CR BlueMotion ve výkonových variantách 140 koní (103 kW) a 170 koní (125 kW). Dynamika ani spotřeba by touto změnou neměly být dotčeny. Taktéž ceník se podle všeho obejde beze změn.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Passat CC R-Line
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků