Volkswagen Passat CC 2011: drobné modifikace pro nový rok

Stávající verze „čtyřdveřového kupé“ Volkswagen Passat CC projde v modelovém roce 2011 několika modifikacemi. Na první pohled toho mnoho nepoznáme, ale novinky najdeme pod kapotami.

Nejdůležitější novinkou se stává zavedení vylepšeného zážehového čtyřválce 2,0 TSI s výkonem 210 koní (154 kW) a točivým momentem až 280 Nm. V kombinaci s šestistupňovou, přímo řazenou převodovkou dosáhne tento Passat CC nejvyšší rychlosti 240 km/h, „automat“ DSG dosáhne 238 km/h, kombinovaná spotřeba paliva má dosahovat 7,3, resp. 7,8 l/100 km.

Stávající dvoulitr TDI již v nabídce nenajdete, neboť na jeho místo nastoupí nová generace 2,0 TD CR BlueMotion ve výkonových variantách 140 koní (103 kW) a 170 koní (125 kW). Dynamika ani spotřeba by touto změnou neměly být dotčeny. Taktéž ceník se podle všeho obejde beze změn.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Passat CC R-Line
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 3 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků