Volkswagen Passat CC 2011: drobné modifikace pro nový rok

Stávající verze „čtyřdveřového kupé“ Volkswagen Passat CC projde v modelovém roce 2011 několika modifikacemi. Na první pohled toho mnoho nepoznáme, ale novinky najdeme pod kapotami.

Nejdůležitější novinkou se stává zavedení vylepšeného zážehového čtyřválce 2,0 TSI s výkonem 210 koní (154 kW) a točivým momentem až 280 Nm. V kombinaci s šestistupňovou, přímo řazenou převodovkou dosáhne tento Passat CC nejvyšší rychlosti 240 km/h, „automat“ DSG dosáhne 238 km/h, kombinovaná spotřeba paliva má dosahovat 7,3, resp. 7,8 l/100 km.

Stávající dvoulitr TDI již v nabídce nenajdete, neboť na jeho místo nastoupí nová generace 2,0 TD CR BlueMotion ve výkonových variantách 140 koní (103 kW) a 170 koní (125 kW). Dynamika ani spotřeba by touto změnou neměly být dotčeny. Taktéž ceník se podle všeho obejde beze změn.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Passat CC R-Line
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 1.8
Rok výroby: 2002
Stav: 176 845 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků