Volkswagen Passat BlueMotion s deaktivací válců pro USA

12 komentářů

Michal
9. ledna • 23:40

Niekde som videl test auta s odpojiteľnými valcami, tuším to bolo audi S8 alebo tak podobne, vraveli tam, že systém je strašne premakaný, ale systém Stop&Start ušetrí zhruba podobne, takže úspora keď motor musí ťahať okrem auta ešte 2 valce fakt nič moc...

Antiautomat
10. ledna • 8:29

Z technickeho hladiska je to pri motore tejto velkosti samozrejme kravina. Uspory sa pri malych motoroch dosahuju inak a nie tak, ze z motora spravime mrzaka.

mkgery
9. ledna • 19:49

nevypadá až tak zle ikdyž to neni moje krevní skupina,sem zvědavej jestli někdy VW dokáže udělat DSGéčko a naprogramovat tak aby auto při větších sklonech kopců brzdilo motorem a při menším vyřazovalo rychlost aniž by tam byla ta volnoběžka

dtsmaniac
10. ledna • 0:28

to snad neni problem si na volici hodin N kdyz potrebuju volnobezku ne?

mkgery
10. ledna • 18:07

ale já mam na mysli aby to převodovka dělala automaticky bez zásahu člověka a tim s pomocí navigace využívala 100% pohybové energie

Zelí
12. ledna • 10:57

To dělá zcela běžně.

Jan Havránek
9. ledna • 16:29

ono by hlavně chtělo vědět, co je vůbec myšleno jako dálniční rychlost..... nevím jak v usa, ale u nás na dálnici můžem jet 80, ale i 130........

Antiautomat
9. ledna • 14:43

Dalsi marketingovy blabol. Pri dialnicnej rychlosti to na dva valce nepojde.

Rover623
9. ledna • 12:59

To zas bude žalob, že to nejezdí za tolik kolik výrobce udává. Tohle je v USA poslední dobou populárnější než žaloby na McDonalds kvůli obezitě

JuDr. Dolfi
9. ledna • 11:40

B-] krasavec... ten co jezdí v evropě nic moc

iuos
9. ledna • 12:32

to je stejně zajímavé jak je všechno relativní - mně třeba přijde jako něco nudného, nezajímavého

iuos
9. ledna • 12:32

zkrátka auto pro leklý spermie

Doporučujeme

Články odjinud