Niekde som videl test auta s odpojiteľnými valcami, tuším to bolo audi S8 alebo tak podobne, vraveli tam, že systém je strašne premakaný, ale systém Stop&Start ušetrí zhruba podobne, takže úspora keď motor musí ťahať okrem auta ešte 2 valce fakt nič moc...
Z technickeho hladiska je to pri motore tejto velkosti samozrejme kravina. Uspory sa pri malych motoroch dosahuju inak a nie tak, ze z motora spravime mrzaka.
nevypadá až tak zle ikdyž to neni moje krevní skupina,sem zvědavej jestli někdy VW dokáže udělat DSGéčko a naprogramovat tak aby auto při větších sklonech kopců brzdilo motorem a při menším vyřazovalo rychlost aniž by tam byla ta volnoběžka
to snad neni problem si na volici hodin N kdyz potrebuju volnobezku ne?
ale já mam na mysli aby to převodovka dělala automaticky bez zásahu člověka a tim s pomocí navigace využívala 100% pohybové energie
To dělá zcela běžně.
ono by hlavně chtělo vědět, co je vůbec myšleno jako dálniční rychlost..... nevím jak v usa, ale u nás na dálnici můžem jet 80, ale i 130........
Dalsi marketingovy blabol. Pri dialnicnej rychlosti to na dva valce nepojde.
To zas bude žalob, že to nejezdí za tolik kolik výrobce udává. Tohle je v USA poslední dobou populárnější než žaloby na McDonalds kvůli obezitě
B-] krasavec... ten co jezdí v evropě nic moc
to je stejně zajímavé jak je všechno relativní - mně třeba přijde jako něco nudného, nezajímavého
zkrátka auto pro leklý spermie
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.