Volkswagen Passat BlueMotion má nově jezdit za 4,1 l/100 km

Dostihy ve snižování papírových hodnot spotřeby paliva a emisí CO2 pokračují a Volkswagen nyní uvedl podrobnosti ke svému modelu Passat BlueMotion, který byl představen na posledním autosalonu v Paříži. Dodáván má být v karosářských verzích sedan i kombi a o jeho pohon se postará vznětový čtyřválec 1,6 TDI CR s výkonem 105 koní (77 kW) a točivým momentem 250 Nm. Na vůz střední třídy to jsou hodnoty dosti skromné a vozu zaručí zrychlení z klidu na 100 km/h za nijak oslnivých 12,2 s a dosažení rychlosti alespoň 198 km/h (u kombíku jen 196 km/h). Trumfem Passatu BlueMotion se tak má stát pouze jeho spotřeba, jež se má díky snížené světlosti, úpravám aerodynamiky a použití soustavy start/stop dostat na hladinu 4,1 l/100 km (u kombíku 4,3 l/100 km). U nás Passat BlueMotion ve stávajícím provedení 1,6 TDI CR BlueMotion startuje na ceně 614 000 Kč.

 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 2 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků