Volkswagen Passat BlueMotion má nově jezdit za 4,1 l/100 km

Dostihy ve snižování papírových hodnot spotřeby paliva a emisí CO2 pokračují a Volkswagen nyní uvedl podrobnosti ke svému modelu Passat BlueMotion, který byl představen na posledním autosalonu v Paříži. Dodáván má být v karosářských verzích sedan i kombi a o jeho pohon se postará vznětový čtyřválec 1,6 TDI CR s výkonem 105 koní (77 kW) a točivým momentem 250 Nm. Na vůz střední třídy to jsou hodnoty dosti skromné a vozu zaručí zrychlení z klidu na 100 km/h za nijak oslnivých 12,2 s a dosažení rychlosti alespoň 198 km/h (u kombíku jen 196 km/h). Trumfem Passatu BlueMotion se tak má stát pouze jeho spotřeba, jež se má díky snížené světlosti, úpravám aerodynamiky a použití soustavy start/stop dostat na hladinu 4,1 l/100 km (u kombíku 4,3 l/100 km). U nás Passat BlueMotion ve stávajícím provedení 1,6 TDI CR BlueMotion startuje na ceně 614 000 Kč.

 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků