Nj, opravdové auta mají motor podélně ... :-(
Souhlas. Passat je jenom mainstreamová plechovka zaměřená jako ostatní mainstreamové plechovky na co nejnižší cenu za cenu ošizené koncepce, tedy motoru naštorc a všemi kompromisy s tím souvisejícími.
ale notak.. treba se na nej taky jednou usetris :P
A ja,ze je to A7 :-)
Je to pěkně nízké auto, s nízkou kapotou... správný silniční dělník. Žádná odulá obluda.
Jasně, a ta svisle vlnkovaná karoserie je také šupa. Ty přes tu plachtu víš, jak vypadá? Ty jsi zřejmě nadržený již jen při napsání Passat.
Pokud nejsi slepý, tak vidíš, že výška kapoty je těsně nad výřezem kol, čili je velmi nízko. Tak jak to má u silničních aut být. Nízký klínovitý profil. To je vidět i přes monofil. Prolisy, lišty, světla a další bižuterie není důležitá.Kapota není 40 cm nad výřezem kol, jako u odulých oblud typu SUV, kde máš pocit, že ses ocitl v JZD a stojíš u traktoru.
Nechci ti brát iluze, ale ty rozměry budou vcelku standardní. Nebo si myslíš, že tam bude motor boxer, aby mohli dát kapotu níže? A proč to porovnání s SUV, co ty s tím mají společného, takto to můžeš rovnou porovnávat s naklaďáky.
Pokud narážíš na subaru, tak jsi zcela mimo mísu. Motor subaru leží vysoko nad nápravou takže jak težištěm tak i konstrukčně má vyšší zástavbu než motor napříč před nápravou. V těžišti je rozdíl cca 200mm v neprospěch subaru.
Opravdu jsi si tím jistý? A co například BRZ, Impreza? Proč se potom uvádí, že tento motor přispívá k níže posazenému těžišti a tím k lepšímu ovládání auta? Podívej se jak mají nízkou kapotu, že by to bylo tou vyšší zástavbu? Nějaká novinka v konstrukci?
Konstrukce je daná. To se nedá oblbnout na rozdíl od neinformovaných zákazníků. Ti obdrží cancák na křídovém papíru a věří všemu jak poutníci do říma.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.