Volkswagen odtajnil cenu svého nejmenšího auta s tváří teréňáka

Na částce 337 900 Kč začíná nyní ceník nové verze Volkswagenu Cross Up!

Nejmenší model značky z německého Wolfsburgu si i nadále ponechává vizáž auta schopného zdolávat terénní nástrahy. K tomu ho však předuručuje pouze podvozek zvýšený oproti standardní (silniční) verzi o půldruhého centimetru.

Design | Volkswagen | Autosalony

Volkswagen představil sériový cross up!. Mnoho novinek nečekejte

Nadále ho může pohánět motor 1,0 MPI s maximálním výkonem 55 kW, novinkou je ale turbomotor 1,0 TSI. Ten nabídne až 66 kW, což je na takto malý automobil velmi slušná hodnota. Oba jsou spojeny s manuální převodovkou.

Položky výbavy se shodují se stupněm Move Up, přičemž nad jejich rámec zákazník dostane stříbrně lakovaná zpětná zrcátka, šestnáctipalcová kola z lehké slitiny se speciálním designem, sportovní nárazníky, podélné střešní nosiče, mlhovky a černé oplastování podběhů kol. 

V interiéru je pak oranžové dekorační osvětlení a zimní paket.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Passat 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 174 216 km
Cena: 60 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek