Volkswagen nabízí majitelům starších aut levnější díly Economy

Máte Volkswagen starší pěti let a nechce se vám utrácet za originální náhradní díly? Právě na vás míří automobilka s nabídkou náhradních dílů Economy. Ty jsou v průměru o čtvrtinu levnější než Originální díly Volkswagen s velkým O. 

Nabídka dílů Economy obsahuje mimo jiné stěrače, prachové a pylové filtry, výfuky a nejnověji také brzdy. Brzdové kotouče Economy stojí o 22 procent méně než kotouče ze sortimentu originálních dílů, u brzdových destiček činí úspora 32 procent. 

Testy | Ojetiny | SUV | Technika | Volkswagen | Volkswagen Touareg

Test ojetiny Volkswagen Touareg 2,5 TDI: docela zvláštní SUV

Volkswagen samozřejmě deklaruje, že díly Economy splňují „nejvyšší standardy spolehlivosti, bezpečnosti a kvality“. Oproti originálním dílům, které jsou podle VW shodné se součástmi používanými ve výrobě, mají však modifikovanou konstrukci.

Nabídkou dílů Economy Volkswagen zjevně reaguje na rostoucí oblibu dílů z druhovýroby. Na ty přecházejí zejména soukromí provozovatelé aut co nejdříve po skončení záruky, protože druhovýroba bývá výrazně levnější než díly přímo od automobilek. 

Zobrazit tiskovou zprávu

 

Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 53 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků