Volkswagen míří na Champs-Élysées

Opakuje se to rok co rok již po desetiletí - po Avenue des Champs-Élysées v Paříži mašírují v den pádu Bastily elitní francouzské vojenské oddíly. Jejich pochod lemují stovky vlajek. Patří to k hrdé Francii, je to součást národní identity.

Stejně jako to, že na proslaveném nákupním bulváru se nacházejí prodejny francouzských značek PSA/Peugeot-Citroën a Renault.

Příští léto se tam ale možná, v samém srdci Francie, objeví showroom úhlavního německého konkurenta Volkswagenu. Německý koncern totiž jedná o možnosti otevřít velkou prodejnu v místech, kde nyní nabízí své zboží britských prodejce hudebních nosičů Virgin. Potvrdila to mluvčí VW Leslie Peltierová.

Je očividné, že německá společnost se rozhodla tvrdě soupeřit s Renaultem a Peugeotem i na jejich domácí půdě.

Dokumentují to i tato čísla: za první půlrok zvýšil VW svůj podíl na trhu ve Francii z 11,9 procent na 13,5 procenta. Uvedla to asociace CCFA. Naopak Peugeot a Renault ztratily kolem 1,5 procenta podílu na trhu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Citroën na Champs Élysées.

Foto: Profimedia.cz
 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 1.8
Rok výroby: 2002
Stav: 176 845 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků