Volkswagen má ceník své vlajkové lodi. Arteon bude stát nejméně 890 900 Kč

Základní variantu vozu bude pohánět zážehový čtyřválec 1,5 TSI s výkonem 110 kW.

Zatím pouze dvě nejvýkonnější verze - 2,0 TSI (206 kW) a 2,0 Bi-TDi (176 kW) budou k mání při zahájení prodeje nové vlajkové loni značky Volkswagen. Informovalo o tom tuzemské zastoupení největší evropské automobilky.

Známy jsou ale i ceny dalších v budoucnosti prodávaných variant. Nejnižší cenovku dostane verze 1,5 TSI (110 kW - 150 koní). Zájemci o ni budou muset zaplatit nejméně 890 900 Kč.

Testy | Video | Škoda | Srovnávací testy | Volkswagen | Sedany | Škoda Superb | Volkswagen Passat

Srovnávací test: Škoda Superb 2.0 TDI vs. Volkswagen Passat 2.0 TDI

Česká republika je podle ředitele divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika Daniela Haranta po Německu a Švýcarsku teprve třetí zemí, kde se tento automobil začíná prodávat.

V základní výbavě modelu jsou například sedmnáctipalcová kola z lehké slitiny, asistenční systém pro jízdu ve vybraném pruhu, adaptivní tempomat, třízónová automatická klimatizace, parkovací senzory, multimediální systém s osmipalcovým dotykovým displejem a elektronická uzávěrky diferenciálu XDS.

Testy | Ojetiny | Volkswagen | Sedany | Volkswagen Passat

Test ojetiny Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale docela dobrý

Nyní nabízené verze Elegance a R-Line budou k mání za 1 319 900  Kč(v případě benzinové verze s pohonem všech kol a převodovkou DSG) nebo za 1 313 900 Kč (vznětové bi-turbo opět s pohonem všech kol a DSG).

Ve výbavě těchto aut jsou mimo jiné osmnáctipalcová kola z lehké slitiny, adaptivní LED přední světlomety, digitální přístrojový panel, zadní parkovací kamery, navigace, vyhřívaná přední sedadla čalouněná kůží a alcantarou a zadní světlomety s dynamickými ukazateli směru.

Na přání lze získat například střešní okno, masážní sedačky nebo vyhřívaný volant.

Autosalony | Volkswagen | Premiéry | Ženeva 2017

Volkswagen představil očekávaný Arteon, novou vlajkovou loď pro Evropu

V budoucnosti (mimo zmiňované základní verze a obou vrcholných motorizací) budou k mání ještě turbodiesel 2,0 TDI (110 kW) s šestistupňovou přímo řazenou převodovkou za 1 055 900 Kč, výkonnější verze 2,0 TDI /140 kW) a dvoulitrový zážehový turbomotor s výkonem 140 kW).

Nejpozději  - na konci října - se začnou dodávat právě základní verze, ostatní budou k mání postupně od května do července.

Na obsáhlou galerii snímků tohoto modelu se podívejte níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

[********************]

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.896
Rok výroby: 2000
Stav: 128 123 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.39
Rok výroby: 2005
Stav: 136 525 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Passat 1.968
Rok výroby: 2009
Stav: 163 388 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků