Mě docela fascinuje ta posedlost "carsharingem" a spolujízdou. Vážně automobilky chtějí snížit výrobu aut a omezit své příjmy a zisky? Nebo je to jen další kanál, jak čerpat příslušné dotace na hloupé rozvojové projekty?
Carsharing jako takový ne. Ale pokud EV budou tak drahý, že si je nebude moci spousta lidí pořídit. Tak aby nepropadli úplně prodeje\výroba. Budou ty auta pronajímat .
V době, o které mluvíš, už elektroauta rozhodně nebudou stát tolik, co dnes. Podle mě je to jen dotační podvod..
Ano tohle se říká už dávno. Stejně jako, že se zvýší dojez a sníží čas nabíjení. A stihnou to do roku 2025? Když trh malých rodinných aut za cca 15000€ (Polo, Fiesta, i30 atd..) nejednou nebude. A nejlevnější na trhu bude nějaké EV Huhlaj i20 v základu již od cca 25000€ tak máte problém jak hrom. Protože pokud to lidi nebudou kupovat máte celosvětově propad v řádu statisíců kusů ročně. A pokud nebudou prodeje, nebude ani výroba...
Spíš to druhý. Prostě mocní si usmysleli, ale je to blbost na n-tou, ignoruje to skutečné potřeby lidí. Jistá forma car sharingu je i autobusová doprava, a všichni víme jak to s ní je (a to údajně snad máme jednu z nejrozvinutějších v Evropě... no ani to tak nevypadá).
Pokud nemáte podíl ve vlastnictví toho dopravního prostředku tak to žádní sharing není. MHD, smluvní přeprava, taxy nejsou sdílení majetku , ale normální služba za peníze.
Meno má asi po tej gorile v pražskej Zoo... :-D
Přesně, nevím teď přesně, jestli se jedná o gorilu nebo slonici, každopádně jsou druzí :-D
Prijmy z vyroby aut jsou asi malo, tak se tlaci jinde.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.