Volkswagen Lupo 2012: nový šetřílek poprvé přistižen (spy photos)

Patrně většina z vás si vzpomene na malý Volkswagen Lupo, který byl poprvé představen světu v roce 1998. Z výrobních linek VW sjížděl až do roku 2005, kdy byla jeho výroba v podstatě bez náhrady (model Fox není úplně ze stejného těsta) ukončena. Již déle se však proslýchá, že Lupo se vrátí jako ztělesnění konceptu Up!. A nyní je jasné, že se tak opravdu stane.

Naši špióni totiž měli to štěstí a přistihli prototyp nového Lupa při testech odolnosti vysokým teplotám. Pravdou je, že vůz je tak maskován, že z něj není vidět prakticky nic, a tak jsou fotky cenné především jako důkaz probíhajících příprav.

Na snímcích vidíme třídvéřové provedení, Lupo by se však tentokrát mělo prodávat i jako pětidvířko s prodlouženým rozvorem. Pod kapotou by se měly objevit ty nejmenší „lidové” motory - litrový tříválec na bezin a čtyřválce 1,2 TDI a TSI s výkony 75 a 86 koní. Chybět by navíc neměla ani elektrická verze s technikou konceptu E-Up! a výkonem přes 80 koní.

Výroba Lupa začne příští rok v bratislavském závodě Volkswagenu a vůz by se měl dostat na trh ještě v roce 2011 jako model 2012. Do té doby se snad ještě dočkáme lepších špionážních snímků a třeba i důkazu testů konceptu škodovácké verze obdobného modelu...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Malý Vlk v nabídce automobilky z Vlkova Hrádku prostě nesmí chybět...

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 1.8
Rok výroby: 2002
Stav: 176 845 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků