Volkswagen Kombi přežije aneb Článek psaný jedním souvětím

Zvláště v této době plné svátků, oslav a setkání s příbuznými či známými, spojenými často v oslavách Vánoc a čekání na příchod Nového roku, není času nazbyt…

… proto nebudeme ztrácet energii úvahami o členění článků do odstavců a kapitol s dělením segmenty fotografií či odkazy na dříve uveřejněné články, ani diskusemi nad jejich přednostmi a zápory, takže se vám nyní v jednom souvětí pokusím přiblížit potenciální a čerstvými událostmi naznačený zvrat v budoucnosti brazilského modelu VW Kombi, přičemž je třeba nejprve připomenout, že modelu Volkswagen Kombi, vyráběnému licenčně v Brazílii již od roku 1957 a úzce spjatému s první generací VW Type 2 původem z roku 1950 a mimochodem následovanému v roce 1968 představenou generací druhou a posléze sledem dalších řad vedoucích k premiéře prvního a do současnosti vyráběného a i u nás velmi dobře známého Volkswagenu Transporter s paralelně vedeným značením T1 až T5, zvonila na sklonku letošního léta hrana a že brazilský Volkswagen při této příležitosti s předstihem připravil šest set speciálních vozů čítající sérii Volkswagen Kombi Last Edition, přičemž nejdůležitějším argumentem k „zaříznutí“ původního VW Kombi byl začátek platnosti aktuálních, prvním lednovým dnem roku 2014 platných bezpečnostních předpisů brazilských úřadů pro nově vyrobená auta, která mají mít bez výjimek airbagy pro řidiče a spolujezdce a ABS, což by dle předchozích vyjádření představitelů společnosti Volkswagen Brazil vyžadovalo „vývoj zcela nového auta“, neboť stávající Volkswagen Kombi airbagy ani ABS prostě adaptovat schopen není, nicméně nejnovější zprávy hovoří o tom, že by sériová produkce modelu Volkswagen Kombi (Type 2) mohla pokračovat i nadále díky podpoře brazilského ministra financí Guida Mantegy, jenž přislíbil prověřit možnosti vyloučení řady Volkswagen Kombi z působnosti nové sady bezpečnostních regulačních předpisů pro nové automobily s odkazem na skutečnost, že dosud kontinuálně vyráběný vůz konstruovaný těsně po druhé světové válce a oficiálně představený v roce 1950 už z podstaty své stavby zkrátka moderní administrativní požadavky splnit nemůže.
 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Brazilský Volkswagen Kombi Last Edition ze závěru letošního léta
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Passat 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 174 216 km
Cena: 60 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek