V teto politice ja osobne vidim klic k uspechu VW na trhu. Narvou do nizsi stredni celkem naslapany V6, dobrou prevodovku a 4x4. Vsem je jasne, ze zakaznici teto verze se v EU budou pocitat na prstech a ze je v podstate hodne ztratova. To ale nevadi. 99% se jich sice proda s 2.0TDI, ale model a cela znacka silne povyroste na prestizi. Naopak Hyundai i30 a KIA ceed dela obrovskou chybu, kdyz o verzich s 2.0 CVVT nenapise na CZ/SK oficialnich strankach ani zminku. Koncime u 1.6, kupujte si nas. Podle me obrovska chyba, ale nastesti to neni moje starost, at si na to prijdou sami.
to Brouk: Souhlas až na jednu malou drobnost a to, že si nemyslím, že by informace o verzi s 2.0 CVVT nějak pomohla k prestiži. V nabídce ji ještě nedávno měli a nijak to nepomohlo. Na to by byla potřeba jiná motorizace a tak trošku Hyundai, jako matku, nechápu. V portfóliu má 2.0T, tak proč ji nepoužije? Proč neudělá HH s +/- 230k? Byly informace, že se pracuje na 1.6T, kde je? V dnešní době mít nabídku postavenou na dvou atmo benzínech a jedný naftě je jednoduše průser.Ono je celkově v nižší střední problém s motorizacema. Když se podíváš napříč automobilkama, tak co ti dneska nabídnou? Nebýt koncernu a pár výjimek s HH, tak končíme max. u atmo 1.8 a nazdar bazar. Chceš víc? Máš smůlu. Koncern je v tomhle jednoduše nejdál. Vždyť i do blbýho auta B třídy ti jsou schopný namontovat motor se 180 kobylama, o nižší střední ani nemluvě ( 250k+ ). V tomto srovnání se Hyundai/Kia nemůže chytit.
zdar Shimi, vidim, ze jsme naladeni na stejne vlny. Taky nechapu ten 2.0T. Jiz nekolikrat jsem videl ceeda s sportovnim paketem a nebyl to tuzing, vypadalo to origo. Nevim kde se to nabizi, ale tady ne. Je to chyba ofic. dovozce. Hyundai nabizi celkem slusne auticko pro radost - Genesis coupe, ale samozrejme ne pro evropu. Sice prosakuji zpravy, ze prijde, ale zatim tady neni. Dovozce si asi mysli, ze by se to neprodavalo, tak to ani nedovazi... a nebude se to prodavat tuplem! Celkove delaji spoustu chyb. Prestiz a dobre povedomi znacky vytvori vrcholne modely a ne obycejne. Minule mel Hyundai na staromaku promo akci, velke jeviste a na nem... i30. Auto, ktere vidi clovek denne na ulici. Kdyby tam vystavili za ohradkou nalesteneho Equuse, za nim Genesise a pak jakoze jeste okrajove i30, tak vsichni co tam v tu dobu byli, by vedeli, co je hyundai ve svete zac. takto videli akorat parkoviste pred obch. centrem.
to Brouk: Jo, přesně jak píšeš. Je úplně jedno jestli by se ty káry prodávaly nebo ne, ale ať je na tom salónu maj. Kdokoliv tam přijde, tak to musí vidět. Musí prostě vědět, že ta automobilka je schopná a má potenciál, že je schopná nabídnout motory R4, V6, V8, že je schopná nabídnout určitou extras výbavu, atd. Toto by u potenciálních zákazníků zanechalo úplně jiný dojem, než je dnes, kdy nemaj na salónu ani to minimum aut co mají v nabídce a lidi vůbec netuší jaký má ta automobilka záběr.Což je další věc, která mě v globálu totálně se*e. Dneska dojdeš na salón a min. polovinu aut tam nemaj. Jak je to možný? Kde jinde, než na ofiko salónu, bych si ti auta měl prohlídnout a projet? Nedávno jsem byl ve Fordu v Kolíně a akorát jsem se vytočil. Tý pipce za přepážkou povídám, chtěl bych se projet v Mondeu nebo ho aspoň vidět, koukám ale, že ho tady nemáte. Nóóóó, bohužel. Dobrá, tak S-Maxe. Nóóó, bohužel, toho tady taky nemáme. Tak říkám a C-Maxe tady máte? Nóóó, bohužel, ani toho tady nemáme. :-)) Já myslel, že ji tam lištím. Takhle chtěj prodávat auta? Ale tohle je problém převážný většiny salónů v ČR. K čemu mi je, že je jich po republice mraky, když neplní svůj účel.
Prvni odstavec: 100% souhlas. k tomu neni co dodat.Druhy odstavec, znam to. Chces videt auto a oni nejenze ho nemaji, ale ani neprojevi zajem, ze treba - omlouvame se, ale bude tady v sobotu... Vubec si neuvedomujou, ze te jako pot. zakaznika mohli nastvat a ty schvalne pojedes koupit do jineho salonu.
Však to také není přímá konkurence koncernu.
to Mr. Green: :-D tohle slovní spojení mi vždycky vyvolá úsměv na rtech. Co to je " přímá konkurence "? Zkus to nějak definovat.
je treba osefovat oba konce nabidky - nejnizsi i top, takze pak to muze vypdat i takto..VW Jetta, spickovy sestivalec, vykon az 300 koni, DSG, 4x4 a ceny jiz od 299 000 Kc :) holt kdo umi umi, kdo neumi, musi resit blbosti :)
Ako na autosalone v Nitre pred 2 rokmi - vystaveny Golf GTI, pri nom velka cenovka 390 000 a pod nou malymi pismenkami (odhadujem 8-ka) napisane: cena vystaveneho auta 1 050 000...:-D
hmmm, a k tomu 40l nadrz a budes u benzinky castejc nez doma :(
to byl reklamni slogan ;) neco jako kdyz se dela katalog, nafoti se nejvyssi verze a pak se prida cenovka zakladniho modelu :)
Kludne sa moze stat, ze amici dostanu 3,6 a my 2,0 TSI z Golfu R :-P
Redaktor opět lže. Na fotkách je obyčejná Jetta s V6. S R verzí to nemá nic společného! Nemáte o čem psát, tak si vymýšlíte kraviny??
Pocitam, ze s takym velkym motorom pred prednou napravou to musi byt nedotacave ako prasa
Horší rozložení hmotnosti než fokál rs (který sice není žádným dynamickým zázrakem, na druhou stranu o tragédii bych rozhodně nemluvil), to mít stejně nemůže.
proč hned velký motor? vemte si např. že 8válce BMW/Audi v ostrých modelech váží méně jak generačně starší 6ti válce. Otázkou je jak si tento motor bude váhově stát vůči 2,0TDI. dle mého tam nijak zásadní rozdíl ve váze nebude.
Navíc tomuhle pomůže trošku 4Motion co se týče rozložení hmotnosti ;)
v takovém autě,to by byla formule
Koukám, že vám nevadí být trapní. Foto v článku chybí... 3-[
Omlouvame se, chybicka se vloudila. Po par minutach byla napravena...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.