Volkswagen Jetta Coupé nakonec nebude, není na ni místo

Ačkoli se v posledních letech zdá, že prakticky vše, co Volkswagen vystaví, uvede v rámci své ofenzívy směřující k dosažení titulu největší automobilky světa do sériové výroby, není tomu tak vždycky. Například na právě probíhajícím autosalonu ve Frankfurtu jeho zástupci uvedli, že zvažovaný model Jetta Coupé, předznamenaný studií Volkswagen New Compact Coupé na loňské autoshow v Detroitu, se nakonec vyrábět nebude.

A to již v půli roku 2010 si Volkswagen nechal tvary Jetty Coupé patentovat! A důvody překvapivého rozhodnutí? Údajně kapacitní. Produkce měla probíhat v mexické továrně koncernu VW Group, nicméně ta je vytížena na řadu let dopředu, takže by pro Jettu Coupé ve výrobním programu místo nezbylo.

Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Passat 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 174 216 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 67 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků