Společnost Brandmeyer Markenberatung zveřejnila výsledky své studie, ve které hledala v Německu nejoblíbenější značku. Celkově bylo do tohoto průzkumu zapojeno 3019 lidí ve věku od čtrnácti let a realizace proběhla během října. V konečném žebříčku se mezi automobilkami nejvýše umístila značka Volkswagen, a to přesně na druhém místě s výsledkem 5,1 procent. O dvě desetiny procenta méně dostalo celkově třetí BMW.
Další automobilky následují s větším odstupem. Osmou příčku pro sebe získalo Audi s výsledkem 2,7 %, stejné množství respondentů považuje za nejoblíbenější značku Mercedes-Benz. Porsche obsadilo až osmnáctou pozici (0,8 %), Opel získal 0,6 % a 26. místo, Ford s přídělem poloviny procenta skončil 32. Mimochodem stejný výsledek zaznamenala například čokoláda Milka.
Nejčastější odpovědí ale nakonec byla značka Adidas, která tak obhájila loňské prvenství. Naopak oproti roku 2012 si pohoršilo hlavně Audi, které tehdy skončilo na druhém místě.
Pořadí | Značka | Výsledek |
1. | Adidas | 7,9 % |
2. | Volkswagen | 5,1 % |
3. | BMW | 4,9 % |
4. | Apple | 3,9 % |
5. | Samsung | 3,1 % |
6. | Esprit | 3,1 % |
7. | Nike | 2,8 % |
8. | Audi | 2,7 % |
9. | Mercedes-Benz | 2,7 % |
10. | Nivea | 2,4 % |
16. | Porsche | 0,8 % |
26. | Opel | 0,6 % |
32. | Ford | 0,5 % |
Zdroj: Brandmeyer Markenberatung