Volkswagen je již třetím největším koncernem na světě

23 komentářů

°°
29. srpna • 11:30

Volkswagen by se musel "mírně pousmát" při čtení svého hodnocení od diskuzních odborníků na AutoRevue. Diskuzní odborníci se vylévají a VW vesele zvyšuje svou prodkci ;-)

krasobruslař
29. srpna • 15:52

Já ti rozumím, Golf vyleze po schodech z garáže do mojí pracovny, mrkne na internet a u diskuse na Autorevue se usměje. Vidíme to stejně, ale já na to dostal takové pilulky.

Jogi
29. srpna • 10:02

kolko za 1.polrok predala toyota a GM , aby sme vedeli odhadnut krdy sa stane konecne VW jednotkou.

anonym
29. srpna • 13:09

Toyota ma stale vyrazny naskok- nejakych 3mil. ks/rocne. Ale ak by VW prikupilo dalsie 2-3 automobilky...

Hajetor
29. srpna • 7:13

Jak je to možné fňuk fňuk, dyť přeci dělají ošklivá, technicky zastaralá a stráááášlivě předražená auta, fňuk fňuk. :-)

Tom
29. srpna • 7:33

Možná právě proto:
Ošklivá=neexcentrická=dobře prodejná
Technicky zastaralá=čerpadlo-tryska=vyšší zátah, nižší spotřeba
Předražená=pouze cenníková cena=při prodeji dostaneš tolik slev, že se to pak vyplatí
Když si vybíráš mezi 2 vozy 1 za 300tkč, druhé za 350tkč s tím, že ho dostaneš s 50tkč slevou, tak si všichni vyberou to druhé. Marketing ;-)

Radek
29. srpna • 8:15

Víte, co udělá VW TDI, když ho dojedete?
Přidá plyn a zmizí ... v oblaku dýmu.
:-D

Tom
29. srpna • 9:04

nejhorší jsou ty čipnutý TDI, jim padá z výfuku uhlí

Tomm
29. srpna • 9:13

To není o TDI, to je o čipech a power boxech. Takhle hulí Octávky, Mondea, Mercedesy a všichni ostatní co se uchýlili k zvyšování výkonu...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek
29. srpna • 9:43

Jenže bohužel tak hulí všechny SDI a TDI od VW/Skoda/Seat, protože za minulych deset let nedokázali pochopit, že PD systém je zastaralý a neefektivní s velmi dlouhou regulační smyčkou, takže po přidání plynu trvá dvě vteřiny, než to řízení doladí a po ty dvě vteřiny to čadí jako lokomotiva. Mimochodem, tento systém koupil VW od Fiatu před cca 10ti lety, kdy ho Fiat označil jako neperspektivní a věnoval se pak jen common-railu.Jenže v dnešní době lidi nejsou zvyklý přemýšlet a rozhoduje hlavně image - takže přesvědčit pár blbců, že mohou jezdit jen ve velkým autě se strašně výhodným dieslem (který je dražší, takže i lepší) a pak z nich budou správní (rádoby)manažeři a to stačí. Že je za nima čoud jim nevadí, je přece za nimi a tak se jich to netýká, že? Na ostatní prdí. Hodně jezdím na kole (i do práce) a když šlapu do kopce a předjíždí mě takový blbec a já se málem udusím, tak mám chuť střílet. Jasně, jemu to nevadí...

SKAJA
29. srpna • 18:58

No vidíš, to já zase když jedu každej den do školy v TDIčku a na hlavním tahu se motá někdo na kole, tak se vždycky jen dívám do zrcátka jestli skončí ve škarpě nebo ne...zatím to všichni ustáli, ale pokud budou i nadále jezdit stlylem metr od krajnice na silnici, kde je hustej provoz a dvě auta si vyhnou tak akorát, tak to dlouho trvat nebude...stejně nechápu, jakej smysl má jezdit na kole po silnici, kde je nejvíce smogu a všeho možnýho bordelu, takže pro zdraví to bude spíš negativní...když se chci projet na kole, tak se projedu radši někde v přírodě a nemusím řešit kouř z vejfuku ;-)

Špizek
29. srpna • 22:26

Zpocatku jsem si myslel, ze svuj prispevek myslis ironicky, pozdeji jsem pochopil, ze jsi dost egoisticky a zabedneny...:-/

Vavroch
29. srpna • 11:13

Už jen to, že jezdíš do práce na kole vypovídá o lecčems. Ano, děláš něco pro zdraví :-DTy, dle tvého rádobymanagery nech napokoji. Oni se o tebe taky nezajímají. Spíš koukej, ať se někam vypracuješ, pak si třeba jezdi do práce v elektromobilu. B-]

Špizek
29. srpna • 22:21

A ty nech na pokoji Radka. On se totiz mozna uz nekam vypracoval, kde ty jeste dlouho nemusis byt... To jen tak na okraj... To, ze jezdi do prace na kole, je chvalyhodne a ma muj obdiv. Jezdit v elektromobilu do prace treba vubec nechce...

Snehulak
29. srpna • 20:21

Ja taky jezdim do prace na kole. Na kole je to super, aspon se clovek protahne. Jezdit v autem je v podstate nutny zlo jen v zime ...

JiVi
29. srpna • 13:46

na cempak to jel Pinnifalina do prace, kdyz ho sejmuli?asi byl spatnej "manager", co? B-]

kerzy
30. srpna • 22:06

asi jo když měl fabriku po krk v dluzích. možná že tam tomu dědkovi vjel schválně :-P

pjetka
29. srpna • 16:02

Je to prostě tuctovka a ti upocení manažeři se většinou chovají stádovitě - měl jsem osobní zkušenost a byli vnitřně dost prázdní. Ve své touze napodobovat to občas přehánějí.

Jogi
29. srpna • 10:03

ten dym a smrad z vyfuku sposobuje druh paliva - nafta.

Hajetor
29. srpna • 7:38

Fňuk fňuk, já to nerozdejchám, to není možný, dyť auta s kosočtvercem ve tváři jsou leeeeeepšíííí, to vidím mám ve stodole už 17 let krásnou devatenácku, pro jistotu aby mi ji někdo nepoškrábal tak s ní nejezdím a za tu dobu se mi ani jedenkrát nepokazila.

Špizek
29. srpna • 22:04

:-)):-)):-)) Chlape, takhle jsem se uz dlouho nazasmal, fakt dobry!:-)

krasobruslař
29. srpna • 8:24

MUHEHE, chlape to je hlína :-D:-D:-D HAHAHA jémine to je legrace, ty ale musíš být veselá kopa :-)):-)):-)) MUHAHAHAHA

lump
29. srpna • 8:07

tak s ní někam vyraž a pokazí se :-)):-))

Doporučujeme

Články odjinud