Volkswagen ID jako výkonný sporťák? Vedení koncernu to nevyloučilo

Příchod elektromobilů nemusí nutně znamenat konec výkonných sporťáků. Alespoň podle vedení Volkswagenu, které potvrdilo možnost elektrických GTI.

Pokud jste si mysleli, že s futuristickými koncepty ID Volkswagen zcela zanevřel na sportovní vozy, následující informace vás jistě potěší. Německý koncern totiž hledá kompromis mezi elektromobily a malými hravými vozy.

Na show v Detroitu se o tom rozhovořil Jürgen Stackman, šéf prodeje a marketingu. Ten uvedl, že GTI modely se v blízké budoucnosti budou měnit, čímž naznačil, že by se mohly dočkat ryze elektrického pohonu.

Elektromobily | Volkswagen | Premiéry | Paříž 2016

Volkswagen ID: Takto vypadá elektrický Golf pro rok 2020

„Vlastnosti vozů GTI se změní. Nebudou to ta samá auta, jaká známe dnes. Ale stále musí být vzrušující je řídit a zábavné je vlastnit. Takový vůz jsme schopni nabídnout jako elektromobil, a třeba i s pohonem všech kol.“

Informaci o sportovnější verzi futuristického konceptu ID přinesl Auto Express. Podle britského serveru může VW do útrob elektromobilu uschovat výkonnější akumulátory, které by významně zvýšily současný výkon 168 koní.

Elektromobily | Volkswagen | Fascinace

VW ID Buzz: Elektrický mikrobus zvládne i autonomní jízdu

Podle Christiana Sengera, viceprezidenta produktové řady G4, je důležité, aby Volkswagen nejdříve nabídl elektromobil pro každodenní využití. „Musíme vše odstartovat s kvalitními projekty. Elektromobilem, který bude použitelný do každodenního provozu. Následně jej můžeme zlepšovat - nabídnout delší dojezd, lepší zrychlení či pohon všech kol,“ uvedl Senger.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků