Volkswagen i přes šetření vyplatí zaměstnancům bonus 100 000 korun

Automobilka Volkswagen vlastně ještě nezná definitivní účet za aféru Dieselgate, přesto svým zaměstnancům vyplatí mimořádný bonus za minulý rok. Řadoví zaměstnanci Volkswagenu tak dostanou odměnu v celkové výši 3950 eur, což je zhruba 106 000 korun.

Je to ale o dva tisíce eur méně než v loňském roce. Podle vedení značky je to především velkorysé gesto, jak dát najevo, že za obchodním úspěchem automobilky stojí právě silné odhodlání zaměstnanců.

SUV | Design | Volkswagen | Autosalony | Hybridy

Fotogalerie: Podívejte se, jak bude vypadat nový Volkswagen Touareg

Samotný Volkswagen, možná v reakci na aféru s emisemi, měl v dubnu letošního roku o 3,9 % menší prodeje než před rokem, ale celý koncern je pořád 0,6 % v plusu díky ostatním značkám.

Volkswagen není jediná značka koncernu, která vyplácí zaměstnancům mimořádný bonus. Například Porsche letos zaplatilo svým zaměstnancům odměnu ve výši skoro čtvrt milionu korun.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 134 525 km
Cena: 160 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 53 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků